استقبال شیخ سلمان از پیشنهاد فدراسیون تیراندازی ایران؛راه اندازی لیگ قهرمانی باشگاه های آسیا بررسی می شود

استقبال شیخ سلمان از پیشنهاد فدراسیون تیراندازی ایران؛راه اندازی لیگ قهرمانی باشگاه های آسیا بررسی می شود
پیشنهاد فدراسیون تیراندازی ایران به کنفدراسیون تیراندازی آسیا مبنی بر راه‌اندازی لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا با استقبال شیخ‌سلمان آل‌صباح رو‌به‌رو شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک؛ چند روز پیش سیدمهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایران در نامه‌ای به شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون تیاندازی آسیا‌، پیشنهاد راه‌اندازی لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا را ارائه کرد.
در بخشی از این نامه که به وضعیت لیگ تیراندازی ایران هم اشاره شده، آمده است: «امروزه در دنیا لیگ قهرمانی باشگاه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها برای رشد و توسعه ورزش قهرمانی مطرح است و متولیان ورزش کشورها برای اجرای این رقابت‌ها و حضور باشگاه‌ها در عرصه ورزش قهرمانی اهمیت بسیار زیادی قائل هستند. فدراسیون تیراندازی ایران هم از سال 2007 اولین دوره لیگ سلاح‌های بادی مردان و زنان کشور را با 16 تیم آغاز کرد. این رقابت‌ها در دوره‌های بعدی با استقبال خوبی مواجه شد به گونه‌ای که چهارمین دوره آن در سال 2010 با حضور بیش از 90 تیم در رشته‌های تفنگ بادی، تپانچه و اهداف پروازی آغاز خواهد شد.»
در بخش پایانی نامة سیدمهدی هاشمی به شیخ سلمان، پیشنهاد فدراسیون تیراندازی ایران برای رشد و ارتقای این ورزش در قاره آسیا مطرح شده است: «فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران به منظور تقویت لیگ کشورها، ایجاد سالن‌ها و میادین تیراندازی منطبق با استانداردهای کنفدراسیون و نهایتاً رشد تیراندازی در این قاره، راه‌اندازی لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا را پیشنهاد می‌کند. امیدواریم این مهم نتایج خوبی برای رشد و توسعه تیراندازی در آسیا به دنبال داشته باشد.»
پیشنهاد فدراسیون تیراندازی ایران واکنش مثبت رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا را به همراه داشته است. به گونه‌ای که شیخ سلمان آل‌صباح صراحتاً از این موضوع استقبال کرده و پاسخ نامه سیدمهدی هاشمی را این‌گونه داده است: «باعث افتخار و سرافرازی است که نامه‌ای در خصوص پیشرفت و ارتقای ورزش تیراندازی در قاره آسیا از شما دریافت کرده‌ام. از ایده و ابتکاری که توسط فدراسیون شما مطرح شده استقبال می‌کنیم.»
شیخ سلمان در ادامه از فدراسیون تیراندازی ایران برای عملیاتی شدن این پیشنهاد کمک هم خواسته است: «بسیار خوشحال می‌شویم اگر قوانین و مقررات مربوط به مسابقات آسیا را برایمان ارسال کنید. کمیته فنی و کمیته داوران کنفدراسیون آسیا این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند و گزارش آن را جهت تصمیم‌گیری نهایی به کمیته اجرایی کنفدراسیون ارسال می‌کنند.»

۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.