علی نژاد:عملکرد تیم ملی در چین ما را به موفقیت در گوانگژوامیدوارتر کرد

علی نژاد:عملکرد تیم ملی در چین ما را به موفقیت در گوانگژوامیدوارتر کرد
اگر چه تعدادی از بازیکنان اعزامی به اردوی چین برای نخستین بارشان بود که در یک تورنمنت برون مرزی شرکت می کردند ولی نتایج کسب شده در این رقابتها ما را به موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگژو امیدوارتر کرد.
مهدی علی نژاد ،سرپرست فدراسیون ووشو پس از بازگشت تیم ملی از اردوی چین به سایت کمیته ملی المیک گفت:در واقع ما برای کسب نتیجه نرفته بودیم و بسیاری از نفرات اعزامی به این اردوی تمرینی  و مسابقه ای جوان و کم تجربه بودند ولی تعدای از بازیکنان ما همچون آزاد پور برای اولین بار بود که در برابرنمایندگان چین مسابقه میدادند که اتفاقا برنده هم شدند.
وی ادامه داد:در واقع محل برگزاری اردوی ما در شهری بود که مهد ووشو جهان بوده و معبد شائولین در آن واقع شده است از طرفی به همان اندازه که گرفتن نتیجه برای ما در این اردو مهم نبود برای چینی ها خیلی مهم بود در کشورشان ما را شکست دهند و این برای ما خیلی مهم است یعنی آنها قبول دارند که ووشو ایران یکی از قدرتهای جهانی است .
سرپرست فدراسیون ووشو در خصوص تامین هزینه این سفر می گوید:این سفر بنا به دعوت چینی ها صورت گرفته و تمامی هزینه ما را خودشان پرداخت کردند ولی اگر قرار بود همه هزینه را خودمان تقبل کنیم بعید نبود با مشکلات مالی که در حال حاضر داریم به مشکل بر بخوریم.
علی نژاد در خاتمه اظهار داشت:البته تیم ملی ووشو فقط 45 روز است که اردوی آماده سازی خود برای شرکت در بازیهای آسیایی را آغاز کرده و بچه ها در یک آمادگی نسبی  قرار داشتند ولی با توجه به زمان 5 ماهه تا شروع بازیهای گوانگژو مطمئن باشید تیم قدرتمندی را عازم این رقابتها خواهیم کرد.
۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.