دنیا مالی: باید ببینیم چرا بعضی از استعدادها پس از کشف و آموزش به دلائلی از صحنه قهرمانی خارج می شوند

یکصدونودوششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با تصویب پروژه بررسی علل عدم ماندگاری ورزشکاران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این جلسه با حضور احمد دنیامالی رئیس فدراسیون، رسول محمدصادقی نائب رئیس، غلامرضا امینی دبیر، حسن تیمورتاش، رضا گل محمدی، رضا شیخ الاسلامی، خسرو ابراهیمی و رؤسای کمیته های اجرایی و ستادی و با تصویب پروژه دلایل کناره گیری زودهنگام برخی قایقرانان از صحنه ورزش به کار خود پایان داد.
احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب در این خصوص گفت: موفقیت ورزشکاران در رقابتهای بین المللی و المپیکی موجب تقویت وجهه و اعتبار برای کشور در سطح جهان است. در چند سال اخیر اقدامات موثری در کشورها جهت پیشرفت و توسعه ورزش انجام گرفته که از جمله مهمترین مقولات آن استعدادیابی است.
وی ادامه داد: بدیهی است کشور ما نیز اگر بخواهد توسعه ای پایدار را در عرصه رشته ورزشی بدست آورد نیازمند توجه به مقوله استعدادیابی و حمایت از استعدادهاست.
دنیامالی بیان کرد: ما در فدراسیون با اقدامات و پیگیری ساخت و تجهیز پایگاههای قهرمانی و مراکز استعدادیابی توجه ویژه ای به این مقوله کرده ایم. در این راستا همزمان مقوله پرورش و حمایت از استعدادها نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: از سوی دیگر باید بررسی کنیم چرا بعضی از استعدادها پس از کشف و آموزش مهارتها بنا به دلائلی از صحنه ورزشی قهرمانی خارج می شوند. ما باید طی پروژه ای دلائل کناره گیری زودهنگام برخی قایقرانان از صحنه ورزش را شناسایی کنیم و با اتخاذ برخی تمهیدات تاحدودی از پدیده عدم ماندگاری ورزشکاران جلوگیری نماییم.

۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.