افشارزاده پس از قهرمانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان:قهرمانی جهان حاصل 3 سال کار شبانه روزی بود/جوانانمان در رومانی این موفقیت ها را تکمیل خواهند کرد

افشارزاده پس از قهرمانی  تیم ملی وزنه برداری نوجوانان:قهرمانی جهان حاصل 3 سال کار شبانه روزی بود/جوانانمان در رومانی این موفقیت ها را تکمیل خواهند کرد
ثمره سه سال همدلی و تلاش شبانه روزی در وزنه برداری و توجه به آموزش و پشتوانه سازی ما را به قهرمانی در عرصه جهانی رساند و این موفقیت متعلق به تمامی آحاد مردم و ورزش کشور است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت:از ابتدای حضورم در راس فدراسیون وزنه برداری نگاه ویژه ای به بحث آموزش و پشتوانه سازی در این رشته داشتم چرا که معتقدم هیچ رشته ورزشی بدون آموزش صحیح و پشتوانه سازی به اهداف خود نمی رسد.
وی ادامه داد:در طی این مدت سالها تجربه مدیریتی خود را دراختیار وزنه برداری قرار دادم تا ضمن ایجاد همدلی برای اهالی این ورزش که برای همه آنها احترام قائلم بتوانیم پرچم ایران را بارها در عرصه های بین المللی توسط پولادمردان ایران به اهتزاز در آوریم.
افشارزاده ضمن قدردانی از دعای خیر مردم و حمایت های مسئولین سازمان تربیت بدنی تصریح کرد:انصافا در طول این 3 سال مهندس علی آبادی معاون رئیس جمهور حمایتهای بی دریغی را از مجموعه وزنه برداری بعمل آورد. من ضمن خسته نباشید به تمام اعضای تیم ملی، کادر فنی و همکارانم در فدراسیون وزنه برداری این عنوان قهرمانی را به ایران و ایرانیان تقدیم می نمایم.
وی در ادامه گفت: بعد از قهرمانی ملی پوشان بزرگسال کشورمان در رقابتهای آسیایی قزاقستان که پس از 10 سال بدست آمد، حال نوجوانان ایران برای اولین بار سکوی جهانی را برای ایران عزیز بدست می آورند و از خداوند متعال خواستارم تا جوانانمان نیز در تیرماه بر سکوی قهرمانی جهان بایستند تا ثابت شود که خواستن توانستن است و خداوند نیز خود آگاه بر تمامی کارهاست.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در پایان گفت: بارها گفته ام که وزنه برداری روی ریل پیروزی قرار گرفته و خوشحالم که در سال روز پیروزی ملت ایران در فتح خرمشهر چنین خبر خوشی به ملت همیشه سرفراز ایران داده ایم. خوشبختانه وزنه برداری ثابت کرد که در المپیک 2012 لندن و همچنین بازیهای آسیایی گوانگجو می تواند دل مردم ایران را شاد کند.

 

۳ خرداد ۱۳۸۸ ۱۷:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.