رئیس فدراسیون کبدی:برای آمادگی بیشتر ملی پوشان کبدی تیم ملی پاکستان به ایران می آید

رئیس فدراسیون کبدی:برای آمادگی بیشتر ملی پوشان کبدی تیم ملی پاکستان به ایران می آید
در حال حاضر اردوی تیم ملی بانوان در حال برگزاری بوده و اردوی آقایان هم از فردا آغاز می شود ولی برای آمادگی بیشتر تیم ملی آقایان از تیم ملی پاکستان برای سفر به کشورمان دعوت کردیم.


محمد رضا مقصودلو،رئیس فدراسیون کبدی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:ما مسابقات قهرمانی جهان بانوان را در پیش داریم که قطعا در افزایش توانمندی بانوان برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو تاثیرگذار خواهد بود برای تیم ملی مردان هم برنامه ریزی مطلوبی داشته و قرار است تیم ملی کبدی پاکستان ضمن سفر به تهران مسابقه تدارکاتی نیز با بچه های ما داشته باشند.
وی ادامه داد:البته رئیس فدراسیون جهانی و دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا نیز در اوائل تیرماه سفری نیز به تهران خواهند داشت تا در خصوص مسابقات غرب آسیا و آسیایی میانه نیز جلساتی داشته باشیم.
مقصود لود ضمن ابراز رضایت از مربی خارجی تیم ملی اظهار داشت:من به کرات در تمرینات تیم ملی سر زده حضور می یابم تا کادر فنی و بازیکنان بدانند تمرینات آنها زیر نظر بوده و بنحوی با قوت قلب به کار خود ادامه دهند البته در حال حاضر تنها مشکل ما کمبود اعتبار بوده و نتوانستیم بخشی از تعهدات مان را در خصوص اهدا حقوق به بازیکنان و مربیان عمل کنیم و فعلا تمام پول را صرف تغذیه و سالن اجاره ای می کنیم ولی امیدورام با عنایت مسئولین ورزش این مشکل هم به زودی حل شود.
۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.