صعود چهار ایرانی به مرحله دوم مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان جهان

مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی پیشکسوتان جهان روز دوشنبه با شرکت بیش از 2 هزار بازیکن از سراسر جهان در شهر هوهوت از استان مغولستان کشور چین آغاز شد و سه بازیکن مرد و یک بازیکن زن کشورمان با کسب امتیازات لازم به دور دوم بازی‌ها راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در رده سنی 50 سال که 456 بازیکن حضور دارند، اکبر فاضلی‌فر در گروه خود با پیروزی مقابل حریفانی از فرانسه (3 بر یک) و آلمان (3 بر یک) و باخت برابر بازیکن چینی (3 بر یک) با کسب رده دوم گروه خود به مرحله بعد راه یافت.
در رده سنی 60 تا 64 سال که 241 ورزشکار جهان در آن حضور دارند، سیدعلی اصغر عاصی دیگر ورزشکار کشورمان با پیروزی قاطع (3 بر صفر) در سه مسابقه مقابل حریفان خود از کشورهای چین ، ترکیه و ژاپن بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله حذفی راه یافت.
محمدعلی جعفری پیشکسوت تنیس روی میز ایران در رده سنی 65 تا 69 سال با شکست دو بازیکن از کشورهای سوئد و چین تایپه با حساب (3 بر صفر) و شکست (3بر 2) برابر حریف چینی موفق شد با تفاضل گیم بهتر با کسب 5 امتیاز در مکان اول گروه خود قرار گیرد و به مرحله دوم مسابقات صعود کند. در این رده 168 بازیکن شرکت دارند .
اما در بخش بانوان سیده فاطمه میرزایی بازیکن کشورمان در حضور 176 بازیکن در رده سنی 50 تا 59 سال با پیروزی مقابل حریفان چینی و ژاپنی موفق شد به مرحله دوم این رقابت ها راه یابد.  
رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی پیشکسوتان جهان در رده سنی 40 تا 49 سال امروز سه شنبه با حضور 295 بازیکن از سراسر جهان برگزار می شود.
مسابقات تنیس روی میز قهرمانی پیشکسوتان جهان از روز دوشنبه در شهر "هوهوت" چین با حضور نمایندگان کشورمان آغاز شده و تا روز شنبه هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.

۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.