احمد ناطق نوری :پول نباشد قول مدال نمی دهیم

احمد ناطق نوری :پول نباشد قول مدال نمی دهیم
در حال حاضر اردوی تیم ملی زیر نظر مربی اوکراینی برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو ادامه دارد ولی اگر وضع به همین موال پیش برود قول مدال نمی دهیم.

احمد ناطق نوری، رئیس فدراسیون بوکس و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تیم ملی بوکس با جذب مربی اوکراینی امیدوار است بتواند جدای از کسب چهار مدال  در بازیهای آسیایی 2010 حتی رنگ آنرا را نیز ارتقا دهد ، ولی فعلا با این وضعیت بودجه ای که برای ما  بوجود آمده، بعید می دانم کارها طبق برنامه ریزی قبلی پیش برود.
وی ادامه داد:نرسیدن به موقع بودجه تاثیر بسیار منفی بر آماده سازی تیم ملی می گذارد ،مخصوصا برای فدراسیونهایی که با مربی خارجی هم قرارداد دارند. به هر حال ما طبق برنامه تمرینات تیم ملی را ادامه می دهیم و و قرار است برای آمادگی بیشتر مشتزنان اعزامی به بازیهای آسیایی  طبق برنامه قبلی آنها را به کشور روسیه بفرستیم ولی اگر این روند کمبود بودجه ادامه داشته باشد قطعا در آینده به مشکل بر می خوریم و خیلی از برنامه هایمان عملی نشده و بالطبع به اهدافمان نمی رسیم .
رئیس فدراسیون بوکس در خاتمه اظهار داشت:تیم داری که ساختمان سازی نیست که اگر نصف بودجه آمده نصف ساختمان را بسازید و چند ماه صبر کنیم تا بقیه پوب بیاید ورزش نیاز به بودجه ای دارد که دچار انقطاع نشود در واقع اگر پول ندهند کاری نمی توانیم انجام دهیم .

۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.