پس از انجام مسابقه تدارکاتی با چین؛مدیر فنی تیم های ملی ووشو: تیم ملی ووشو ایران محک مناسبی خورد

دیدار تدارکاتی تیم های ملی ووشو ایران و چین که روز گذشته در شهر "جنگ جو" چین برگزار شد با برتری میزبان خاتمه یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حسین اوجاقی مدیر فنی تیم های ووشو کشورمان در خصوص این مسابقه سخت و نفس گیر اظهار داشت: این دیدار از هر حیث برای ما سودمند بود چرا که چین به عنوان قدرت بلامنازع ووشو جهان با تمامی نفرات اصلی خود که همگی آن ها عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی چین را به دست آورده بودند به مصاف ما آمد و رویارویی با این نفرات باعث آبدیده تر شدن سانداکاران ایران شد.
وی افزود: این در حالیست که ما با تیم فیکس خود در این مسابقه حاضر نشده بودیم و اکثر جوانان ما در این آزمون دشوار مورد آزمایش خوبی قرار گرفتند.
اوجاقی در پایان با تأکید بر اینکه در این بازی دوستانه و تدارکاتی نتیجه برای ما اهمیت نداشت، خاطرنشان ساخت: ما تنها برای محک زدن نفرات خود این دیدار را در نظر گرفته بودیم که مسلماً این مسابقه توانست کمک شایانی برای کادر فنی و همچنین سانداکاران ما باشد.
گفتنی است تیم های ملی ساندا ایران و چین روز گذشته به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چین به عنوان قهرمان مطلق دنیا در 6 وزن صاحب برتری شد و البته خدیجه آزادپور در وزن 60- کیلوگرم موفق شد حریف قدرتمند خود را شکست دهد.
ضمناً سجاد عباسی نیز در وزن 70- کیلوگرم از لحاظ امتیاز توانسته بود حریف خود را شکست دهد اما در میان بهت و حیرت همگان داوران چینی حکم به پیروزی حریف چینی این سانداکار جوان کشورمان دادند.

۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.