عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک:فغان سر نمی دهم ولی بودجه نداریم/کمیته پولی ندارد که به ما بدهد

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک:فغان سر نمی دهم ولی بودجه نداریم/کمیته پولی ندارد که به ما بدهد
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو برنامه آماده سازی مفصلی داریم ولی هنوز بودجه ای به ما تعلق نگرفته تا بتوانیم آنها را به دقت پیاده کنیم.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: عادت نداشته و ن ندارم به دلیل کمبود بودجه یا نداشتن پول فغان سر بدهم ولی مطمئنم که اگر مسولین پولی دریافت می کردند آنرا بین فدراسیون ها تقسیم می کردند تا ما و دیگر فدراسیون ها بتوانیم بدون مشکل برنامه ها را پیگیری کنیم. کمیته تبعیضی در اهدا بودجه بین فدراسیون های قائل نیست  و شرایط موجود نشان دهنده این است که در واقع پولی دریافت نشده که به فدراسیونها پرداخت گردد ؛ وقتی ما نگرفتیم یعنی هیچ کس نگرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 6 تا 7 سفر برون مرزی برای تیم ملی بسکتبال جهت حضوری موفق در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی گوانجو  در پیش داریم و خوب هم می دانید برای اعزام یک تیم با نفرات ذخیره به مسابقات برون مرزی بودجه ای نزدیک به 50  میلیون تومان نیاز استو حال که چند ماه از سال گذشته و پولی به ورزش و بالطبع فدراسیونها پرداخت نشده،به نظر شما چکار می توان کرد.


رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر این موضوع که  نداشتن بودجه تاثیری مستقیم در آماده سازی تیمهای ملی و نتیجه گیری آنها در میادین پیش رو دارد  ،اظهار داشت :مطمئن باشید ادامه این وضع در نتیجه گیری تیم ها بی تاثیر  نخواهد بود از طرفی نمی دانم اصلا چقدر برای ما بودجه در نظر گرفته اند. اگر چه سعی کردیم تا به رغم بی پولی برنامه هایمان به مشکل بر نخورد ولی این موضوعیب منطقی است که برنامه هایمان دچار مشکل گردد.


وی درخاتمه تصریح کرد:ما امسال بازیهای المپیک نوجوانان را هم داریم که اگر چه بخشی از هزینه های آن از سوی میزبان تامین می شود اما برای آماده سازی و برپایی اروهای آماده سازی تیم اعزامی نیاز به بودجه داریم. با تمام این شرایط این  تلاش می کنیم تا فعلا کارها نخوابد.


۱۳ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.