نمایندگان پارالمپیک کشورهاى آسیایى در گوانگژو گردهم آمدند

نمایندگان کمیته‌هاى ملى پارالمپیک کشورى هاى آسیایى طى روزهاى 7و8 خرداد ماه سالجارى در گوانگژو محل برگزارى بازیهاى پارالمپیک آسیایى 2010 گردهم آمدند و به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه برگزارى بازیها، قوانین و مقررات مربوطه، دوپینگ، کلاسبندى و ... پرداختند.

به گزارش روابط عمومى کمیته ملى المپیک، در این نشست که غلامرضا ابراهیمى دبیرکل پارالمپیک و محمود ایراندوست مدیر روابط بین الملل کمیته نیز حضور داشتند در روز اول که به مدت 8 ساعت بطول انجامید و بخشهاى مختلف ستاد برگزارى بازیهاى گوانگژو از قبیل کمیته ورزشى، اسکان، دهکده بازیها، ثبت نام، صدورکارت، تشریفات، ترانسپورت، امنیت، تغذیه، قراردادها، پزشکى، دوپینگ، بازاریابى و ارائه وظایف مربوطه و اقدامات انجام شده آمادگى کامل خود را در جهت برگزارى مغلوب بازیها اعلام کردند.

در این جلسه همچنین از سوى تعدادى از کشور ها از جمله ایران به دلیل اعلام شدن حدنصاب هاى ورودى بازیها که ‌می‌تواند مشکلاتى را براى کشورهاى عضو ایجاد نماید اعتراض کتبى و شفاهى صورت گرفت که مسئولین APC و همچنین مسئولین برگزارى ضمن ابراز ناراحتى سعى در همکارى با NPC ها را کردند، صبح روز بعد نمایندگان کشورها از محل دهکده بازیها، محل اقامت تیم ها بازدید بعمل آورده و مشکلات و نواقصى که بود ابراز کردند.
شایان ذکر می‌باشد نمایندگان کشورمان درحاشیه گردهم آیى جلساتى نیز با مسئولین فنى بازیها، مسئولین اجرایى، کلاسبندى برگزار کردند و سوالاتى را که از طرف مسئولین انجمن ها درخواست پیگیرى کرده بودند را مطرح و پاسخ هاى لازم را دریافت نمودند.

۱۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.