در پایان دور ششم و هفتم از مسابقات شطرنج استاد بزرگی نکوداشت استاد خشایار مصطفوی کاشانی؛مردای و پاشیکیان در صدر قرار دارند

دور ششم و هفتم از رقابتهای شطرنج استاد بزرگی جام نکوداشت خشایار مصطفوی کاشانی به پایان رسید تا در ادامه استاد بزرگ آرمان پاشیکیان از ارمنستان و استاد بزرگ الشن مرادی در صدر جدول قرار گیرند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در دور ششم این رقابتها مرتضی محجوب با تیویاکف از هلند مساوی کرد،همایون توفیقی از سد پوریا درینی گذشت،احسان قائم مقامی با کرینیس از لیتوانی مساوی کرد،اصغر گلی زاده از سد شعر باف گذشت،الشن مردای با مالانیوک از اوکراین مساوی کرد و در بازی آخر نیز آرش روغنی با پاشیکیان مساوی کرد.
در دور هفتم نیز مرتضی محجوب از سد پاشیکیان از ارمنستان گذشت،آرش روغنی بات مالانیوک مساوی کرد،الشن مردای با اصغر گلی زاده تساوی کرد،احسان قائم مقامی شعر باف را برد و پوریا درینی از سد کوینیس از لیتوانی گذشت و همایون توفیقی هم به تیویاکف هلندی باخت.
با احتساب این نتایج پاشیکیان از ارمنستان و الشن مردای از ایران با 5 امتیاز بطور مشتر در صدر قرار دارند و اصغر گلی زاده با چهار و نیم امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.
مرتضی محجوب ،سرگئی تیویاکف از هلند، هماون توفیقی و احسان قائم مقامی با چهار امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.