دکتر سعیدلو:ورزش بانوان به اندازه ورزش آقایان برای ما مهم است

دکتر سعیدلو:ورزش بانوان به اندازه ورزش آقایان برای ما مهم است
احداث سالن ویژه بانوان با بودجه ایی بالغ بر 2 میلیارد تومان و هتل ورزش ویژه اردوها و مسابقات استانی و کشوری در استان ایلام باسفر استانی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی تصویب شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر سعیدلو لحظاتی پیش در نشست با مدیر کل و شورای معاونین تربیت بدنی استان ایلام با تایید بر توسعه و توجه به ورزش بانوان گفت: برای ما ورزش بانوان به اندازه مردان اهمیت دارد و از همین رو معاونت ورزش بانوان در سازمان راه اندازی شد و این معاونت در تمامی استانها هم دایر خواهد شد. ضمن اینکه در بحث بودجه توجه ویژه ای به ورزش بانوان شده است.
دکتر سعیدلو با تاکید بر ویژگی های خاص استان ایلام گفت: به واسطه شرایط خاصی که استان ایلام دارد مصوبه‌ایی را از مجلس گرفته ایم که بر مبنای آن تمامی سالن های ورزشی در اختیار هیات های ورزشی استان قرار گیرد و اگر چیزی مازاد بر آن بود به بخش خصوصی واگذار شود.
معاون رییس جمهور از اختصاص 5 میلیارد تومان به طرحهای عمرانی ایلام خبر دادوگفت:احداث یک سالن ورزشی تخصصی ویژه بانوان و احداث یک هتل ورزش از جمله طرح های ضروری در استان ایلام است،ضمن اینکه سایر طرحهای نیمه تمام هم باید خیلی زود به اتمام برسد.
رییس سازمان تربیت بدنی قرار است بعد از ظهر امروز از طرحهای مختلف ورزژی استان ایلام بازدید به عمل آورد.
اخبار و گزارش های خبری تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.