مدیر فنی تیم های ملی ووشو:مسابقه تدارکاتی با چین تجربه بسیار خوبی است

مدیر فنی تیم های ملی ووشو اظهار داشت: دیدار تدارکاتی با تیم ملی ووشوی چین تجربه بسیار خوبی است و می تواند کمک بسیار زیادی در راه آماده سازی تیم ملی ایران برای مسابقات گوانگجو کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حسین اوجاقی کاپیتان و مدیر فنی تیم های ملی ووشو در ادامه اظهار داشت: این مسابقه برای ما از هر لحاظ می تواند مفید باشد و در همه سطوح اعم از بازیکنان، کادر فنی و مدیریت گامی مثبت در راستای پیشرفت ووشو ایران خواهد بود.

وی تأکید کرد: البته این دیدار برای چین هم جنبه های مثبت زیادی دارد که مهم ترین آن محک زدن جدی ترین حریفش در آسیا و جهان است که البته باید بگویم که دراین راه توفیق زیادی نخواهد داشت چراکه ترکیبی که برای این مسابقه اعزام می کنیم ممکن است تا گوانگجو تغییر کند.

اوجاقی با تأکید بر اینکه چین از برگزاری چنین دیداری اهداف دیگری را هم نیز دنبال می کند، خاطرنشان ساخت: چین می خواهد در این دیدار قدرت خود را به رخ ایران بکشد و همچنین با برگزاری چنین مسابقه ای که بین قهرمان و نایب قهرمان جهان است، سطح ووشو را در جهان بالا ببرد.

مدیر فنی تیم های ملی در مورد نحوه انتخاب نفرات اعزامی برای این دیدار تدارکاتی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی متشکل از سرمربیان چینی، مربیان ایرانی، مدیر تیم های ملی و مدیر فنی تیم ملی به همراه رئیس و دبیر فدراسیون طی جلسه ای با بررسی همه جوانب در هر وزن بهترین های حال حاضر را انتخاب کرده اند، البته این مطلب بیان گر این نیست که ترکیب انتخاب شده همان هایی هستند که گوانگجو حضور دارند چرا که هنوز سه دوره مسابقات انتخابی باقی مانده است و معلوم نیست در این دیدارها چه اتفاقی می افتد.

وی در پایان در مورد انجام تمرینات در آکادمی ووشو خاطر نشان ساخت: انجام تمرینات در آکادمی ووشو همانند زندگی در خانه خود است، حضور در آکادمی باعث شده تا برای انجام تمرینات با هیچگونه محدودیت زمانی مواجه نباشیم، به ویژه اینکه بانوان ما تا کنون در تمریناتشان نمی توانستند از تالوفیلد و سکو استفاده کنند وروی تاتامی تمرین می کردند اما در آکادمی ووشو، بانوان ما می توانند از این امکانات بهینه استفاده کنند.
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.