رئیس فدراسیون تیراندازی: مسئولیت ورزشکاران در مسابقات برون مرزی فقط قهرمانی نیست

آخرین جلسه هماهنگی تیم اعزامی تیراندازی اهداف پروازی به کشور ایتالیا برای حضور در مسابقات جام جهانی، بعد از ظهر دیروز با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این جلسه تمامی اعضای کاروان اعزامی ایران به ایتالیا حضور داشتند که سیدمهدی هاشمی پس از صحبت های مقدماتی  نعمتی، رئیس سازمان تیم های ملی و ورزشکاران، حضور در جمع تیراندازان را برای خود توفیقی دانست که به بهانه سفر تیم ملی به ایتالیا میسر شده است.
سیدمهدی هاشمی در ابتدا به ولادت حضرت فاطمه اشاره کرد:« پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت فاطمه را به خصوص به بانوان حاضر در جلسه تبریک می گویم. امیدوارم به برکت این ایام دستاورد و نتیجه خوبی از سفر به ایتالیا و مسابقات داشته باشیم.در ایام نوروز یکسری مسابقات در استرالیا برگزار شد و تیراندازان ایرانی جشن سال نو را در آنجا برگزار کردند. این مراسم برای دیگر کشورها جالب بود. چنین اقداماتی باعث می شود مردم دنیا با فرهنگ و ادبیات ما آشنا شوند. حالا اگر شما هم برنامه ای تنظیم کنید و مراسم شاد و ویژه ای برای این ولادت داشته باشید، در جهت تبلیغ و ترویج اخلاق دینی و اسلامی ما مفید و موثر خواهد بود.»
وی افزود:« کشور ایتالیا ویژگی های خاصی دارد. ما به جهات مختلف می خواهیم روابط مان با این کشور را تقویت کنیم. واقعیت این است که متاسفانه ملت و کشور ایران ناشناخته هستند، به شکلی که غربی ها و ابرقدرت ها با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند ایرانی ها را برخلاف آنچه هستند، معرفی می کنند. آنها وقتی به ایران سفر می کنند یا با ایرانی ها مواجه می شوند، می بینند با آنچه شنیده اند تفاوت های زیادی وجود دارد. بنابراین در سفرهای برون مرزی هر کدام از شما یک ایران هستید. مجموعه شما چکیده و عصاره ایرانی هاست. وقتی شما به عنوان نماینده یک ملت اعزام می شوید باید ارزش ها،  قابلیت ها، توانمندی ها و روحیه واقعی این ملت را برای آنها تجسم کنید.»
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت:« این چندمین اعزام تیم های تیراندازی ایران به ایتالیاست و آنها از اینکه میزبان ما باشند استقبال می کنند. دلیلش هم این است که پیش از این ورزشکاران ما توانسته اند عملکرد مثبتی داشته باشند. به همین جهت تمایل آنها بیشتر شده و در مقابل ما هم می خواهیم در آینده نزدیک و در دوره های بعدی میزبان ایتالیایی ها باشیم.  تأکید می کنم که به غیر از مسائل فنی، مدال آوری یا ارتقای رکورد، اخلاق مهم ترین بحث است.»
گفتنی است تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی ایران متشکل از 11 تیرانداز خانم و آقا برای شرکت در مسابقات جام جهانی ایتالیا بامداد امروز راهی این کشور شد.         

۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.