عضو هیئت رئیسه موی تای: حضور در مسابقات آسیائی از آکورد اسپرت اهمیت بیشتری دارد

ایمان غیاثوندعضو هیئت رئیسه موی تای گفت: حضور در مسابقات آسیائی موی تای با در نظر گرفتن کیفیت مسابقات آسیائی و حضور کشورهای صاحب نام این رشته از رقابت های آکورد اسپرت مهم تر است.
عضو هیئت رئیسه موی تای تصریح کرد: در حال حاضر موی تای ایران بدنبال سکوهای قهرمانی آکورد اسپرت است، رقابت های المپیک هنرهای رزمی بیجینگ ،شهریور ماه برگزار می شود کشور ما دو سهمیه حضور در این مسابقات بدست آورده و در اوزان 54- کیلو و 75- کیلو نمایندگان کشورمان در کنار بزرگان موی تای جهان (تایلند، لائوس، چین و....) به رقابت خواهند پرداخت.
غیاثوند تصریح کرد :برای حضور در رقابت های آکورداسپرت سیزدهم ماه گذشته چهار نفر برتر مسابقات کشورهای در انتخابی شرکت کردند تا نفرات برتر با نفرات فیسکس اردوها به تمرین بپردازند و در نهایت این انتخابی درون اردویی خواهد بود که راهیان المپیک هنرهای رزمی را مشخص خواهد کرد.
وی درخصوص رقابت های آسیائی موی تای تاکید کرد: مسابقات آسیائی موی تای همیشه رقابت هایی جذاب بوده چرا که کشورهای صاحب نام در موی تای اکثراً آسیائی هستند و حضور رقابت های آسیائی این رشته با توجه به کمیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مسابقات4 الی 9 تیر ماه و در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و در نظر دارد تا در 2 وزن و ترکیب کامل در این رقابت ها حضور یابد البته با توجه به حجمایت های فدراسیون ورزشهای رزمی این مهم پس از اخذ مجوز از شورای برون مرزی صورت خواهند پذیرفت .
غیاثوند در پایان گفت: با توجه به حضور ملی پوشان ایران در مسابقات مختلف بین المللی در طی سال اردونشینان از آمادگی نسبی برخور دارند.
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.