کمانداران جانباز و معلول در بازی‌های آسیایی گوانگجو خواهند درخشید

مسئول انجمن تیراندزی با کمان جانبازان و معلولان گفت: با توجه به پتانسیلی که در کمانداران جانباز و معلول می‌بینیم، باید منتظر درخشش آنها در بازی‌های آسیایی باشید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مجید کهتری‌ درخصوص رقابت‌های رده‌بندی جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 5 سال بود برای حضور در هیچ مسابقه‌ای از کشور خارج نشده بودیم، علاوه بر کیفیت و رنگ مدال‌ها می‌توان گفت نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم که برای اولین بار بود که چنین نتایجی کسب می‌کردیم.
وی افزود: با وجود اینکه با کمترین امکانات و برگزاری حداقلی اردوها موفق شدیم این نتایج را کسب کنیم راضی کننده است، اما با توجه به پتانسیلی که در ورزشکارن ایرانی سراغ دارم جای پیشرفت داریم؛ به شرط اینکه مسئولان فدراسیون توجه بیشتری به این رشته مدال آور داشته باشند.
کهتری با اشاره به نیاز به حمایت مسئولان از این رشته عنوان کرد: اگر بتوانیم حداقل اردوهای 10 تا 12 روزه بیشتری برگزار کنیم؛ با حمایت مسئولان در بازی‌های آسیایی شگفتی‌ساز خواهیم شد و همچنین با این شرایط باید منتظر درخشش کمانداران جانباز و معلول ایران در بازی‌های آسیایی باشید.
مسئول انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: برای حضور در این مسابقات حدود 5 تا 6 اردوی یک هفته‌ای برگزار کردیم که نمی‌توان با این شرایط انتظار زیادی از ورزشکاران داشت. امیدواریم در آینده با امکانات و سرمایه‌گذاری بیشتر نتایج بهتری کسب کنیم تا بتوانیم برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.
وی ادامه داد: با تصمیمی که در این رقابت‌ها گرفته شد، مقرر شد مسابقات جهانی سال آینده در ایتالیا برگزار شود که با توجه به اینکه رقابت‌ها جهانی به منزله کسب سهمیه ورودی پارالمپیک 2012 لندن نیز محسوب می‌شود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
کهتری با اشاره به هزینه بالای این رشته تصریح کرد: هر ورزشکار در زمان مسابقه حدود 10 میلیون تومان سلاح و لوازم در کنار خود دارد، اما با این وجود از نظر تیر و کمان به روزترین سلاح‌های جهان را در اختیار داریم؛ البته ورزشکاران با هزینه شخصی خود این سلاح‌ها را تهیه کرده‌اند.
مسابقات رده‌بندی تیراندازی با کمان 2010 جهان که از 5 خرداد به میزبانی جمهوری چک آغاز ‌شده بود، در حالی به پایان رسید که ایران یک نشان طلا، 3 نقره و 2 برنز در این رقابت‌ها کسب کرد.

۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.