برای قبول مسئولیت تیم ملی سه گانه ؛سر مربی اسپانیایی وارد تهران شد

میگوئل کوربی سانتا ماریا سرمربی سابق تیم ملی سه گانه اسپانیا برای مذاکره با فدراسیون سه گانه کشورمان جهت پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی سه گانه ایران روز دوشنبه 10 خرداد وارد تهران شد.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ، سانتا ماریا که از محققان ، پژوهشگران و کارشناسان نخبه ورزش اسپانیا به شمار می آید در سال 2007 هدایت تیم ملی سه گانه اسپانیا را بر عهده داشت.
وی که از قهرمانان و ورزشکاران رشته سه گانه تیم ملی اسپانیا طی سالها 2002 تا 2006 است ، سابقه مربیگری در تیم های ملی دوچرخه سواری شنا و وزنه برداری اسپانیا را هم در کارنامه دارد .
این مربی اسپانیایی روز گذشته با اعضای کمیته فنی فدراسیون سه گانه کشورمان جلسه ای را برگزار نمود و قرار است صبح امروز سه شنبه هم با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ملاقات نماید.
سانتا ماریا همچنین امروز و فردا بعد از ظهر تمرینات تیم ملی را زیر نظر خواهد گرفت و بالاخره روز چهارشنبه با سردار صبور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه ایران نشست ویژه ای را برگزار خواهد کرد تا شرایط حضور این مربی کار آزموده اسپانیایی در ایران و قبول هدایت تیم ملی سه گانه کشورمان بررسی شود که در صورت توافق نهایی این مهم صورت خواهد گرفت .
گفتنی است فدراسیون سه گانه با یک برنامه ریزی مدون در نظر دارد تا تیم ملی سه را با بهترین شکل برای حضور در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو آماده نماید که دعوت از سانتا ماریا یکی از این اهداف عالیه است.




 
   
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.