لیلا ابراهیمی:در بازیهای گوانگژو فقط در ماده 1500 متر شرکت می کنم

لیلا ابراهیمی:در بازیهای گوانگژو فقط در ماده 1500 متر شرکت می کنم
از آنجاییکه امکانات تمرین در زمین 3 هزار متر با مانع را ندارم به همین دلیل در بازیهای آسیایی گوانگژو فقط در ماده 1500 متر شرکت می کنم.
لیلا ابراهیمی، دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:با توجه به گرم شدن هوا تمرینات خود را در استادیوم آزادی دنبال می کنم چون هنوز مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در دست تعمیر بوده و فعلا باید تمرینات خود را در آزادی ادامه دهم.
وی در ادامه ضمن بیان این نکته که هنوز برای مسابقات لیگ دو ومیدانی امسال اسپانسری شرکت نکرده است می گوید:این مسئله یعنی نداشتن اسپانسر برای حضور در مسابقات لیگ دو ومیدانی خیلی به ضرر بازیکنان تمام می شود البته در سال اول استقبال خوب بود ولی الان دیگر تیمی وجود ندارد که بخواهیم جذب آنها شویم و این مسئله انگیزه ما را کاهش می دهد و ملی پوشان را با مشکلات مالی مواجه می کند.
دارنده 9 رکورد ملی دو و میدانی کشور در خصوص بازیهای آسیایی گوانگژو می گوید: من امسال رکوردم را برای حضور در بازیهای آسیایی حفظ کرده و حتی یک ثانیه آنرا ارتقا دادم  ولی نباید از این واقعیت دور شد که جدای از دوندگان چینی، برخی از کشورها اقدام به آوردن دوندگان آفریقایی در تیم های ملی خود کردند مضاف بر اینکه انصافا همانطور که ما رشد کردیم کشورهای دیگر آسیایی هم رشد کردند.
ابراهیمی در پاسخ به این سئوال که چرا در 3 هزار متر با مانع شرکت نمی کنید می گوید: در کشور امکانات تمرین در ماده 3 هزار متر با مانع را نداریم به همین دلیل تمرکزم را بر روی 1500 متر گذاشتم.
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.