سرمربی چینی تیم ملی ووشو ایران:ایران جدی ترین حریف ووشوی چین است

سرمربی چینی تیم ملی ووشو ایران:ایران جدی ترین حریف ووشوی چین است
سرمربی چینی تیم ملی ساندای (مبارزه) بانوان کشورمان گفت: در حال حاضر جدی ترین حریف ووشوی چین در دنیا ایران است و به همین دلیل چینی ها از ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی دعوت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پانگ یان در ادامه اظهار داشت: چین به عنوان قدرت اول دنیا در ووشو در حال حاضر هیچ یک از حریفانش را به اندازه ایران مهم نمی داند و  برای اینکه توانسته باشد محکی جدی بخورد برای انجام این بازی تدارکاتی از ایران دعوت به عمل آورده است.
وی در ادامه با اشاره به سنگینی این مسابقه تأکید کرد: این دیدار مطمئناً دیدار سخت و سنگینی برای بازیکنان ما خواهد بود چراکه تیم چین در این دیدار متشکل از قهرمانان کشوری خواهد بود و این بازیکنان حریفانی جدی برای بازیکنان محسوب می شوند.
پانگ یان در ادامه تصریح کرد: احتمال اینکه تیم ملی چین با همین افراد و حداکثر با اندکی تغییر وارد مسابقات گوانگجو شود بسیار زیاد است و بنابراین این دیدار می تواند یک محک جدی برای بازیکنان ما باشد و همچنین باعث می شود تا بازیکنان ما شناخت بهتری نسبت به حریفان خود داشته باشند.
سرمربی تیم ملی ووشو بانوان کشورمان در مورد نحوه انتخاب نفرات اعزامی به چین اظهار داشت: در جلسه ای که من و وی یان دونگ با اعضای محترم کمیته فنی فدراسیون داشتیم در مورد انتخاب نفرات به توافق رسیدیم.
وی در مورد انجام تمرینات در محل آکادمی ووشو خاطرنشان ساخت: به دلیل اینکه آکادمی متعلق به ووشو است بهتر از همیشه می توانیم تمرین کنیم و به نوعی آرامش بیشتری داریم و با توجه به اینکه قرار است فدراسیون هم به این مکان منتقل شود نظارت روی کار ما بیشتر می شود و مطمئناً به پیشرفت هر چه بیشتر ما منتهی خواهد شد.
سرمربی تیم ملی ساندای بانوان کشورمان در مورد آمادگی ملی پوشان حاضر در اردو اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت های گوانگجو برای ما و بازیکنان خیلی مهم است بازیکنان با جدیت تمام تمرین می کنند و آمادگی خوبی دارند.
وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از نتیجه تیم ملی ووشو بانوان ایران در رقابت های گوانگجو تأکید کرد: من از این مسابقات حداقل یک طلا از شاگردانم می خواهم و به هیچ وجه به کمتر از آن رضایت نخواهم داد.
سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ایران در مورد حمایت های فدراسیون تأکید کرد: از روزی که به ایران آمده ام فدراسیون و در رأس آن دکتر علی نژاد نهایت حمایت را از مجموعه تیم های ملی داشته اند و اگر این حمایت ها نبود مطمئناً نمی توانستیم به این نتایج درخشان دست پیدا کنیم.
پانگ یان با تأکید بر اینکه نفرات جدید دعوت شده به اردوی تیم ملی امیدهای آینده ووشوی ایران هستند، تصریح کرد: من در ایران تنها یک آرزو دارم و آن هم این است که ووشوی ایران را هر روز بهتراز روز قبل ببینم.

۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.