حضور 28 کشور جهان در دومین دوره فستیوال هنرهای رزمی قطعی شد

تاکنون حضور 28 کشور جهان در دومین دوره فستیوال هنرهای رزمی قطعی شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک قرار است این فستیوال از 25 تیرماه به مدت یک هفته و به احتمال فراوان در جزیره کیش برگزار شود.
از نکات قابل توجه در این دوره، اعلام آمادگی و حضور نمایشی رشته رزمی "قوت الرمی" به عنوان یک رشته رزمی عربی در این پیکارهاست.
گفتنی است؛ رشته های کیک بوکسینگ، موی تای، جوجیتسو، ووینام، کشتی با کمربند، اورینتال، سامبو، پانکریشن و کونگ فو از رشته های حاضر در این مسابقات هستند.
"محمد نوحی" در این باره اظهار داشت: چنین آماری از شرکت‌کنندگان می‌تواند در استاژهای بزرگ دنیا با حضور مدرسان طرح بین‌المللی ارائه شود. در مجموع هماهنگی قابل توجهی را بین مسئولان اجرایی و ورزشی استان شاهد بودیم و مسئولان رده‌های مختلف با حضور در سالن محل برگزاری از نزدیک شاهد برگزاری این استاژ بودند.
وی در ادامه در خصوص برگزاری فستیوال هنرهای رزمی گفت: تاکنون جلسات منسجمی را در این زمینه برگزار کرده‌ایم و کارهای لازم به لحاظ میزبانی این رویداد انجام شده است. با توجه به مذاکرات انجام شده با رئیس ورزشی جزیره کیش احتمال زیادی وجود دارد تا این مسابقات را به میزبانی کیش برگزار کنید، زیرا اولا تیمهای خارجی برای حضور در کیش نیاز به ویزا ندارند و امکانات مناسبی برای اسکان تیمها و برگزاری رقابتها در کیش وجود دارد.
رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی از حضور ورزشکاران حدود 30 کشور جهان در مسابقات هنرهای رزمی ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است تا این فستیوال به عنوان یک رویداد اصلی در تقویم سالیانه کشورها گنجانده شود این رقابتها 2 سال یکبار برگزار خواهد شد و قصد داریم مانند جشنواره برمی فرانسه، این رویداد را به عنوان یک مسابقه رسمی در تقویم سایر کشورها بگنجانیم.

۹ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.