کمک فدراسیون گلف ایران به توسعه این رشته در افغانستان

روز گذشته محمد مصطفی مستور ریس فدراسیون گلف افغانستان با کیکاوس سعیدی سرپرست فدراسیون گلف دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ در این نشست طرفین در خصوص همکاری و تعامل میان دو فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند و به بیان نقطه نظراتشان در این خصوص پرداختند.
محمد مصطفی مستور، در خصوص تاسیس رشته گلف در کشور خود گفت: حدود ده ماه از آغاز فعالیت شروع بکار این فدراسیون در افغانستان می گذرد و جهت کسب تجربه بیشتر ، ورزشکاران کشورمان در دو رویداد مسابقات جنوب غرب آسیا و آماتور مالزی اعزام کردیم . ضمن اینکه هنوز موفق به کسب کرسی و عضویت در کنفدراسیون آسیا پاسفیک نشده ایم و در تلاش هستیم تا با همکاری و ارتباط متقابل این امر نیز بزودی محقق شود.
کیکاوس سعیدی در این خصوص قول هر گونه همکاری ومساعدت به همتای ورزشی خود را داد و خاطر نشان ساخت از آنجا که افغانستان از همسایه های نزدیک و خوب ایران به حساب می آید، در جهت توسعه و رشد گلف در این کشور از انجام هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و کمک در راه اندازی و ساخت زمین های مینی گلف و گلف در آنجا توجه علاقمندان به این رشته مفرح را جلب خواهیم ساخت.
سرپرست فدراسیون گلف همچنین در پایان در خصوص اعزام کارشناس و مربیان گلف ایران به افغانستان جهت برگزاری کلاسهای آموزشی و ترویج این رشته گفت: فدراسیون گلف ایران آماده هرگونه همکاری با فدراسیون گلف افغانستان می باشد.

۹ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.