مدیر تیم ملی تیر و کمان:برای کسب مدال در المپیک لندن حداقل 3 سال نیاز به تمرین مداوم داریم

مدیر تیم ملی تیر و کمان:برای کسب مدال در المپیک لندن حداقل 3 سال نیاز به تمرین مداوم داریم
رقابت های جایزه بزرگ آسیای تیر و کمان در سطح مطلوبی برگزار شده و نفرات ما در حد انتظار ظاهر شدند اما اگر برای المپیک مدال می خواهیم باید 3 سال تمرین مداوم داشته باشیم.

سید شمس الدین حائری ، مدیر تیم ملی تیر اندازی با کمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: پس از پایان مسابقات جایزه بزرگ ،استراحتی کوتاه به بازیکنان دادیم تا یکی دو روز دیگر تمرینات خود را از سر گیرند چرا که مسابقات جهانی آنتالیا را پیش رو داریم .
وی در خصوص نتایج کسب سده از سوی نجمه آبیتین و واعظی گفت: آقای واعظی که از مصدومیت رنج می برد و خانم آبتین هم نهایت تلاشش را کرد از طرفی نباید از یک ورزشکار انتظار داشت تا در کل سال آماده باشد من فکر می کنم خانم آبتین نیاز به استراحت دارد تا با انگیزه بیشتری به عرصه قهرمانی برگردد.
حائری در خصوصو میزان شانس کسب مدال تیم ملی تیروکمان در المپیک گفت: اگر برای المپیک لندن مدال می خواهیم باید از هم اکنون بازیکنان در اردوی شبانه روزی بسر بردند وگرنه با اردوی چند ماهه نمی توان توقع کسب مدال در المپیک داشت چرا که روند رو به رشد نفرات جوان تیراندازی، باید با استمرار تمرین ادامه پیدا کند.
مدیر تیم ملی در پایان گفت: جدای از بازیکن سازی ما در پشتوانه سازی مربیان هم باید برنامه داشته و قهرمانان با تجربه گذشته را پس از آموزشهای لازم وارد عرصه مربیگری  کرد چرا که هر ورزشی برای رشد بیشتر ابتدا نیاز به مربی دارد.

 

۳ خرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.