دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان:مسابقات جهانی ترکیه در افزایش آمادگی نفرات اعزامی به گوانگژو تاثیر بسزایی خواهد داشت

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان:مسابقات جهانی ترکیه در افزایش آمادگی نفرات اعزامی به گوانگژو تاثیر بسزایی خواهد داشت
اگر چه مسابقات جهانی ترکیه در دو بخش ریکرو و کامپوند برگزار می شود ولی همین مسابقات می تواند تاثیر بسیاری در افزایش آمادگی نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو داشته باشد.
مجید صادقی ،دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان که سرپرستی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه را برعهده دارد با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت:البته مباحث فنی تیم ملی اعزامی به این رقابتها و بازیهای گوانگژو مربوط به کادر فنی تیم ملی می شود ،ولی با توجه به روحیه و آمادگی که در بچه ها می بینم کمانداران ریکرو می توانند در بازیهای آسیایی بدرخشند.
وی ادامه داد:هر چند معلوم نیست چه نفراتی به بازیهای آسیایی اعزام می شوند ولی قاعدتا نفرات اعزامی به گوانگژو در بین نفرات اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه حضور دارند در واقع به شخصه معتقدم اگر اردو و سفرهای برون مرزی بیشتری برای این بازیکنان فراهم کنیم آنها قطعا در بازیهای آسیایی خوش خواهند درخشید.
صادقی در خصوص عملکرد  تیم ملی تیروکمان در دور گذشته این مسابقات که در کرواسی برگزار شد می گوید:ما در دور گذشته این مسابقات نتوانستیم آننطور که شایسته بود نتیجه بگیرم حتی در کامپوند که کمانداران خوبی در آسیا داریم ولی در این دوره انتظار می رود بچه ها بهتر ظاهر شوند.
۹ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.