ماجرای فروش آپارتمانهای دهکده المپیک پاریس 2024

ماجرای فروش آپارتمانهای دهکده المپیک پاریس 2024

به ساکنان کمون Commune Plaine این امکان داده شده است که جزئیات فروش 174 آپارتمان را که قرار است در دهکده المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 به مسکن تبدیل شوند، بصورت پیش نمایش مشاهده کنند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، توسعه دهنده املاک Vinci Immobilier یک پیش نمایش چهار هفته ای برای قیمت ها، طرح ها و خدمات در اقامتگاه Apogée در شمال دهکده برای افرادی که در منطقه Plaine Commune کار می کنند اعطا کرده است. آنها می توانند پیشنهادات خود را قبل از عرضه عمومی آپارتمان ها در 24 ژوئن ارائه کنند.

 اکثر آپارتمان‌های موجود در فروش دارای بالکن یا تراس هستند، اگرچه نگرانی‌هایی وجود دارد که واحدها با قیمت متوسط 7000 یورو  برای هر متر مربع قیمت گذاری شوند. آدرین دلاکروا، معاون شهردار شهر سنت دنیس در امور برنامه ریزی شهری با تاکید بر اینکه "این شهر نیست که قیمت ها را تعیین می کند، حتی کمتر در زمین هایی که متعلق به خودش نیست و عملیات توسعه ای که متعلق به خودش نیست و آپارتمان هایی که کیفیتی از ساخت و ساز را ارائه می دهد که هنوز در منطقه با مصالح چوبی، مسکن بسیار بدون کربن و شکیل متناسب سازی نشده است" از مدل قیمت گذاری دفاع کرده است. انتظار می رود قبل از اینکه در سال 2025 به محل اقامت 6000 نفری تبدیل شود؛ دهکده المپیک و پارالمپیک محل استقرار 14500 ورزشکار و کارمند در طول بازی های المپیک و 9000 نفر در طول بازی های پارالمپیک خواهد بود و بودجه 1.3 میلیارد یورویی برای این پروژه اختصاص داده شده است.

 

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.