تلاش OCA در آموزش ضددوپینگ به ورزشکاران بازیهای آسیایی

تلاش OCA در آموزش ضددوپینگ به ورزشکاران بازیهای آسیایی

شورای المپیک آسیا تلاش های خود را افزایش می دهد تا اطمینان حاصل نماید که نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین یک "بازی پاک" برای همه ورزشکاران خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا، OCA یک کمپین رسانه های اجتماعی و توجه ویژه به نیاز ورزشکاران حاضر در بازی های آسیایی برای تکمیل ماژول های آموزش الکترونیکی ADEL را آغاز کرده است ، چراکه "آموزش" مهمترین ابزار در مبارزه با دوپینگ محسوب می گردد. ADEL یک سامانه آموزش و یادگیری ضد دوپینگ است که توسط آژانس جهانی ضد دوپین، وادا، ایجاد و در ژانویه 2018 راه اندازی شده است. همگام با تضمین بازی های منصفانه و ورزش پاک، OCA برای همه ورزشکارانی که به بازی‌های آسیایی اعزام می گردند، ثبت‌نام و تکمیل موفقیت‌آمیز در سامانه آموزش الکترونیکی ADEL را در سطح بین‌المللی الزامی کرده است. ورزشکاران می توانند با مراجعه به لینک موجود ثبت نام و تکمیل ماژول آموزشی را انجام دهند: https://adel.wada-ama.org/learn/signin
 نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در ۴۰ رشته ورزشی، ۶۱ ماده و ۴۸۳ رویداد از 23 سپتامبر لغایت 8 اکتبر 2023 برابر با 1 تا 16 مهرماه برگزار می‌شود.

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.