جهت حضور در بازی های آسیایی هانگژو:اردونشینان تیم ملی ووشو آقایان تست آمادگی جسمانی دادند

جهت حضور در بازی های آسیایی هانگژو:اردونشینان تیم ملی ووشو آقایان تست آمادگی جسمانی دادند

صبح امروز ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشو آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشو آقایان در دو بخش ساندا و تالو با هدف حضور در بازی های آسیایی از ابتدای خردادماه آغاز شده است.
صبح امروز نفرات حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی این دو تیم که از روز گذشته تمرینات خود را در این مرحله از اردوها در آکادمی فدراسیون ووشو آغاز کرده اند تست آمادگی جسمانی دادند.
گفتنی است این مرحله از اردوهای تیم ملی ووشو با حضور 7 ورزشکار در بخش تالو و 16 ورزشکار در بخش ساندا تا 31 خردادماه ادامه خواهد داشت.
اسامی اردونشینان تیم ساندا عبارت است از: حسام محمدزاده، امیرحسین همتی، نجم الدین علیمرادی، مهدی کرمانی، شجاع پناهی، محمد فرهادی، افشین سلیمی، محسن محمدسیفی، محمد مهدی رضایی، علی خورشیدی، یوسف صبری، حمیدرضا سهندی، سید سهیل موسوی، عرفان محرمی، امیر کریمی، محمدرضا ریگی، سید معین تقوی و محمد نصیری.
ملی پوشان بخش تالو را نیز این نفرات تشکیل می دهند: احسان پیغمبری، سید سامان احمدی، محمدعلی مجیری، طاها بدیعی، سید محمد حسینی، شاهین بنی طالبی و حسین قبله نما.
لازم به ذکر است امیر اوجاقی به عنوان سرمربی به همراه علی دهقان و علی شیرآقایی مربیان تیم ساندا در اردوی مذکور می‌باشند. همچنین فرشاد عربی سرمربیگری تیم تالو را بر عهده دارد که در کنار محمد مهدی سعادت پور سرپرست تیم های ملی ووشو، اعضای کادرفنی و سرپرستی این دو تیم را تشکیل می دهند. 

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.