ارزیابی کاپوجیانی از وضعیت آمادگی دختران بسکتبالیست ایران

ارزیابی کاپوجیانی از وضعیت آمادگی دختران بسکتبالیست ایران
سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال زنان ایران وضعیت تمرینات این تیم پیش از اعزام به کاپ آسیا را مثبت دانست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تیم ملی بسکتبال زنان ایران مرداد ماه به مسابقات سطح دوم کاپ آسیا اعزام می‌شود و در این راستا تمرینات خود را زیر نظر النی کاپوجیانی سرمربی یونانی پیگیری می‌کند. 
 
النی کاپوجیانی در مورد وضعیت تمرینات تیم ملی بسکتبال زنان گفت: بازیکنان ایران خیلی بسکتبال را دوست دارند و خوشحالم که به آنها آموزش می‌دهم. در این مدت هم بسیار پیشرفت کرده‌اند و پیش بینی من از شرایطشان در تورنمنت مثبت است و  نتیجه خوبی می‌گیرند اما این اتفاق به زمان بیشتری نیاز دارد.
 
وی در مورد ترکیب تیم ایران بیان کرد: کار را با ۳۰ نفر شروع و در حال حاضر  ۱۵ نفر را حفظ کرده‌ایم. چون لیگ ایران را ندیدم از دوستان و همکاران دیگر کمک گرفته‌ام. با بررسی حریفان تصمیم می‌گیریم کدام بازیکنان را حفظ کنیم اما در هر پستی دو بازیکن را خواهیم داشت. نتیجه گرفتن برایم مهم است و سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که به کسب نتیجه کمک کنند. 
 
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: خیلی از کادر راضی هستم. هر کدام از مربیان و کادر وظایف مخصوص خود را دارند. از این مورد خیلی راضی هستم و در روز چند بار با هم جلسه داریم و بازخوردهایی که از تمرینات به دست می‌آید را بررسی می‌کنیم. 
 
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.