اعطای دکترای افتخاری علوم ورزشی به حسین المسلم

اعطای دکترای افتخاری علوم ورزشی به حسین المسلم

مدیرکل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای آبی، حسین المسلم، از سوی آکادمی ملی ورزشی Vasil Levski در صوفیه، بلغارستان، جایزه دکترای افتخاری Causa در علوم ورزشی را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به  نقل از OCA، این مدرک معتبر به منظور قدردانی از خدمات قابل توجه حسین المسلم به ورزش های آبی (آکواتیک)به عنوان یک ورزشکار، مسئول، مدیر و در حال حاضر رهبر بین المللی است. وی در سخنرانی خود اعلام کرد که از دریافت این افتخار "بسیار مفتخر و سپاسگزار" است. حسین المسلم افزود: "من همیشه این روز بسیار ویژه را به یاد خواهم آورد" وی خطاب به حضار گفت که ماه آینده دومین سالگرد انتخابش به عنوان رئیس فینا است که اکنون به عنوان ورزش های آبی جهانی شناخته می شود و هر شش رشته را در بر می گیرد.

مدیرکل شورای المپیک آسیا ادامه داد: "امروز که به مخاطبین اینجا می نگرم، مردان و زنان جوان زیادی را می بینم. خیلی خوش شانس هستید که در چنین آکادمی حضور دارید. همه شما استعدادهای مختلف، نقاط قوت مختلف، نقاط ضعف متفاوت خواهید داشت. اما من مطمئن هستم که همه شما یک نقطه مشترک دارید: همه شما رویاهایی دارید. همه شما می خواهید به چیزی برسید. من آن را تحسین می کنم. من عاشق صحبت با جوانان و شنیدن در مورد جاه طلبی های آنها هستم. این همان چیزی است که بیشترین انگیزه را در نقشم به عنوان رئیس ورزش های آبی جهان ایجاد می کند. این مسئولیت من است که به تعداد زیادی از ورزشکاران خود قادر به تحقق رویاهایاشان باشم. این فدراسیون نماینده شناگران، شیرجه روها، شیرجه روهای سکو، شناگران آب های آزاد، بازیکنان واترپلو و شناگران هنری است. این گروه بزرگی از مردم است و وظیفه من این است که برای همه آنها سخت کار کنم".  حسین المسلم از فداکاری هایی که ورزشکاران برای رسیدن به اوج باید انجام دهند صحبت کرد و به همین دلیل او نقش خود به سیاست "ورزشکاران همیشه در اولویت هستند" را پایبند خواهد بود.

۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.