دکتر سعیدلو :برای حمایت از پیشکسوتان ورزش برنامه های ویژه ای داریم

دکتر سعیدلو :برای حمایت از پیشکسوتان ورزش برنامه های ویژه ای داریم
معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی گفت :با برگزاری جلسات کارشناسی شده وبرنامه ریزی های گسترده برای حمایت از پیشکسوتان ورزش برنامه های ویژه ای داریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر علی سعیدلو با اشاره به ضرورت احترام به پیشکسوتان در ورزش اظهار داشت :باید در ورزش یاد بگیریم که ورزشکاران همیشه نباید در طول مدت قهرمانی خود مورد توجه قرار گیرد بلکه حفظ حرمت این اقشار جامعه باید در زمانی که ورزش قهرمانی را کنار می گذارند بیشتر شود.
رییس سازمان تربیت بدنی افزود : بابرگزاری جلسات کارشناسی شده برنامه های ویژه و گسترده ای برای حمایت از پیشکسوتان داریم تا انشاالله به امید خدا امسال سال رسیدگی مضاعف به پیشکسوتان در ورزش کشور باشد.
دکتر سعید لو همچنین با اشاره به ارتقای نقش صندوق حمایت از قهرمانان وپیشکسوتان در ورزش کشورتاکید کرد : با تغییری که در صندوق حمایت ازقهرمانان وپیشکسوتان پیش آمده است برنامه های جدیدی در حال تدوین شدن است تا خیلی از مشکلات پیشکسوتان آسان تر از گذشته حل شود.ورزشکاران فقط در دوران قهرمانی مورد حمایت قرار گیرنند بلکه ورزشکار باید در دوران پس از ورزش قهرمانی نیز مورد حمایت قرار گیرد.



۸ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.