با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و آسیایی مرکزی: والیبالیست های زیر 16 سال تست دادند

با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و آسیایی مرکزی: والیبالیست های زیر 16 سال تست دادند
اعضای تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسران صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های پیشگیری از آسیب های ورزشی، معاینات قلبی و عروقی، تغذیه ورزشی، معاینات اسکلتی_عضلانی، آزمون ترکیبات بدنی و معاینات جنرال حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری چند مرحله اردوی گزینشی که از سال گذشته و با حضور نزدیک به هزار نفر از ورزشکار مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال در رده سنی زیر 16 سال برگزار شد، صبح امروز 20 ورزشکار منتخب اردوهای گزینشی که در پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم به سر می برند در آزمون های مذکور شرکت کردند.
تمرینات تیم ملی والیبال پسران در این مرحله از اردوها از شنبه 30 اردیبهشت ماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز و تا 12 خرداد ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است آرش صادقیان (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی و اصغر نجفی (مربی) به همراه علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم می باشند.
گفتنی است مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 15 تیرماه و مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در این رده سنی 31 تیرماه هر دو به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد.
۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.