تنیس روی میز قهرمانی جهان آفریقای جنوبی؛ نوشاد پینگ پنگ ایران در جمع ۳۲ بازیکن برتر دنیا

تنیس روی میز قهرمانی جهان آفریقای جنوبی؛ نوشاد پینگ پنگ ایران در جمع ۳۲ بازیکن برتر دنیا
نوشاد عالمیان با پیروزی در یک بازی حساس مقابل حریف قدرتمند دانمارکی به جمع 32 بازیکن برتر دنیا راه یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز ؛ در مرحله ۱/۳۲ مسابقات انفرادی قهرمانی جهان، در یک بازی حساس و نفسگیر نوشاد عالمیان در مصاف با جوناتان گروث از دانمارک با رتبه ی ۵۳ دنیا با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به جمع ۳۲ بازیکن برتر دنیا صعود کرد.
 
عالمیان در گیم اول با اقتدار ۱۱ بر ۵ به پیروزی دست یافت. در گیم دوم بازی بسیار نزدیک و نفسگیر پیش رفت تا اینکه عالمیان توانست ۱۱ بر ۹ حریف دانمارکی را شکست دهد. در ادامه و در گیم سوم بازهم بازی پایاپای پیش رفت اما این بار حریف سرشناس دانمارکی نتیجه را به سود خود پایان برد و با حساب ۱۱ بر ۹ پیروز این گیم شد. گیم چهارم این بازی نیز همانند سه گیم قبل بسیار حساس و نفسگیر پیش رفت اما نوشاد عالمیان با استفاده از هوش و تکنیک بالای خودش با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ ماراتن گیم چهارم را از آن خود کرد.
 
در گیم پنجم این بازی جوناتان بسیار قوی ظاهر شد و توانست ۱۱ بر ۳ مقابل نوشاد عالمیان به برتری دست یابد. و بازی را ۳ بر ۲ کند. در گیم ششم بازهم بازیکن دانمارکی پر قدرت ظاهر شد و با حساب ۱۱ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد.
 
گیم سرنوشت ساز هفتم و پایانی که برنده ی این مسابقه حساس و نفسگیر را مشخص می کرد با سرویس های ویرانگر نوشاد عالمیان همراه بود و نابغه ی تمام نشدنی پینگ پنگ ایران با حساب ۱۱ بر ۹ پیروز این گیم شد و در مجموع با حساب ۴ بر ۳ فاتح این دیدار شود.
 
 
 
در مرحله ۱/۱۶ پایانی و برای حضور در جمع ۱۶ بازیکن برتر دنیا ، فردا (چهارشنبه) نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۵۵ دنیا با آندرس لیند از دانمارک با رنکینگ ۱۸۰ دنیا مصاف خواهد کرد.
 
هدایت تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برعهده جمیل لطف الله نسبی می باشد.
 
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۷ خردادماه در شهر دوربان آفریقای جنوبی در حال برگزاری است.
۳ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.