آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در آکادمی ملی المپیک

آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در آکادمی ملی المپیک

به منظور حضور در مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان، نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، محمد حسن مجلسی مدیرفنی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم گفت: پس از برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی که از بین 100 جودوکار مدعی حضور در این تیم برگزار شد، در نهایت 25 جودوکار جواز حضور در نخستین دور از اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
وی ضمن اشاره به اینکه این مرحله از اردوها تا 5 خرداد ادامه خواهد داشت اظهار داشت: اسکان اردونشینان در این اردو به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش ج.ا.ا و تمرینات تخصصی جودو و آمادگی جسمانی جودوکاران در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
مجلسی در ادامه گفت: امیر سرتیپ دوم دکتر فرشاد نجفی پور رئیس کمیته جودو سیزم و رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح صبح امروز و با حضور در سالن جودو آکادمی ملی المپیک، ضمن بازدید از شرایط برگزاری اردوی این تیم، دقایق کوتاهی را ورزشکاران و اعضای کادرفنی به گفتگو نشست.
وی تاریخ و محل برگزاری اردوی بعدی تیم ملی جودو نیروهای مسلح را آکادمی ملی المپیک و طی روزهای 18 لغایت 25 خرداد عنوان کرد.
گفتنی است علاوه بر نجفی پور و مجلسی، سرهنگ رضا باقری دبیر هیأت جودو نیروهای مسلح، سرهنگ دکتر محمد صانعی سرپرست تیم، سرگرد محمد خواجه بافقی به عنوان سرمربی و سرهنگ امیرعلی زارعی به عنوان مربی دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم ملی جودو نیروهای مسلح را در اردوی مذکور تشکیل می دهند.

۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.