فدراسیونهای بین المللی لوزان نشین در نشست جلوگیری از دستکاری مسابقات

فدراسیونهای بین المللی لوزان نشین در نشست جلوگیری از دستکاری مسابقات
فدراسیونهای بین المللی مستقر در لوزان در نشست کمیته بین المللی المپیک با محوریت پیشگیری از دستکاری در رویدادهای ورزشی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  اینساید د گیمز، نشست IOC با فدراسیونهای بین المللی و با موضوع جلوگیری از دستکاری در مسابقات ورزشی با حضور نزدیک به 50 نماینده از 37 فدراسیون بین المللی در خانه المپیک در لوزان برگزار شد.
این نشست که توسط واحد جنبش المپیک در زمینه جلوگیری از دستکاری مسابقات (OM Unit PMC) سازماندهی شد، به منظور امکان اشتراک گذاری اطلاعات و تبادل دانش برگزار گردید و بر سه رکن اصلی استراتژی واحد شامل: مقررات و قانونگذاری، افزایش آگاهی و ظرفیت سازی، و اطلاعات و تحقیقات متمرکز بود. 
فدراسیون ها همچنین در مورد فعالیت های آینده PMC در آستانه پاریس 2024 آخرین به روز رسانی ها را دریافت کردند. واحد OM PMC در سال 2017 راه اندازی شد و در ماه مارس سال جاری IOC تصمیم گرفت برای هر المپیک بودجه ای به مبلغ 10 میلیون دلار برای ادامه حمایت از این کار خود اختصاص دهد؛ در این جلسه کارشناسان فدراسیونهای بین المللی با نسخه ای  جدید از مدل قوانین برای فدراسیون های بین المللی و ملی که به دنبال به روز رسانی اخیر آیین نامه جنبش المپیک در مورد جلوگیری از دستکاری مسابقات (OM Code PMC) است، آشنا شدند. 
همچنین، شرکت کنندگان در جلسات عملی کارگروهی شرکت و بهترین شیوه ها را در مورد نحوه اجرای فعالیت های دانش افزایی برای ورزشکاران خود به اشتراک گذاشتند. مشارکت سفیران تحت عنوان "به ورزش باور داشته باشید" و همچنین پشتیبانی موجود از طریق ابزارهای IOC مانند تول باکس "باور به ورزش" نیز مورد بررسی بیشتر قرارگرفت. 
۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.