تنیس روی میز قهرمانی جهان آفریقای جنوبی؛ جدال چهار پینگ پنگ باز ایران در آوردگاه قهرمانی جهان

تنیس روی میز قهرمانی جهان آفریقای جنوبی؛ جدال چهار پینگ پنگ باز ایران در آوردگاه قهرمانی جهان
چهار ملی پوش تنیس روی میز ایران از امروز (شنبه) در دو بخش دوبل و انفرادی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز؛ مراسم قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در دو بخش مردان و زنان به میزبانی دوربان آفریقای جنوبی انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
 
امیرحسین هدایی نماینده کشورمان با رتبه بندی ۱۱۰ دنیا در بخش انفرادی، در گام نخست از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران به مصاف پاناگیوتیس گیونیس از یونان با رده‌بندی  ۱۱۶ دنیا می‌رود. نماینده کشورمان در صورت برتری در این دیدار به مصاف فان ژنگ دونگ دارای رنکینگ یک دنیا از چین خواهد رفت.
 
در ادامه ازساعت ۱۲:۱۰ به وقت تهران نوشاد عالمیان دارای رنکینگ ۵۵ دنیا با  فلورنت لامبیه از بلژیک با رتبه‌بندی ۱۳۷ دنیا دیدار خواهد کرد. نماینده کشورمان در صورت پیروزی، در گام دوم با برنده دیدار دانمارک و کرواسی روبه رو خواهد شد.
 
امین احمدیان، سومین نماینده ایران در بخش انفرادی با رتبه بندی ۲۰۶ دنیا  از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت تهران در اولین بازی خود به مصاف کیریل گراسیمنکو از قزاقستان با رنکینگ ۵۴  می رود و در صورت برتری می بایست در دور دوم با برنده ورزشکاران مصر و اکوادور رو به رو شود.
 
نیما عالمیان با رتبه بندی ۱۹۰ دنیا در اولین گام با فلیکس لبرون از فرانسه با رنکینگ ۳۵ دیدار خواهد کرد و در صورت برتری با برنده نمایندگان چین‌تایپه و آفریقای جنوبی بازی می کند.
 
رقابت های انفرادی با حضور ۱۲۸ پینگ پنگ باز برتر دنیا در یک جدول حذفی برگزار می شود.
 
در بخش دو نفره نیز نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند. 
 
از ساعت ۱۶:۵۰ به وقت تهران تیم دو نفره نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دو نفره بندیکت دودا و دانک کیو از آلمان خواهند رفت و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم دو نفره امین احمدیان و امیرحسین هدایی با دیگر تیم دونفره آلمان متشکل از پاتریک فرانزیسکا و دیمیتری اوچاروف دیدار خواهد کرد.
 
هدایت ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در این رقابت ها بر عهده ی جمیل لطف الله نسبی است.
 
رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰ تا ۲۷ می (۳۰ اردیبهشت ماه تا ۷ خردادماه) در شهر دوربان آفریقای جنوبی  و در بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می‌شود.
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.