برترین های اولین روز مسابقات ماهیگیری کیش گیمز

برترین های اولین روز مسابقات ماهیگیری کیش گیمز

اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش در شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون؛امیر مصدق رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی با اعلام این خبر افزود: ۷۰ ماهیگیر از ۱۲ استان خراسان رضوی، تهران، خراسان شمالی، مازندران، گیلان، کرمانشاه، کردستان، مرکزی، اردبیل، آذربایجان غربی، خوزستان و هرمزگان در مسابقات ماهیگیری ورزشی کیش گیمز حضور دارند و مسابقات در سه شاخه به مدت ۴ روز  برگزار خواهد شد.
وی افزود: مسابقات امروز در شاخه «کستینگ» یا پرتاب آغاز شده و در روز چهارشنبه با شاخه «اسپینینگ» ادامه می‌باید، و اینکه نهایتا پنج شنبه و جمعه مسابقات شاخه «ترولینگ» برگزار خواهد شد.
اما در مسابقات امروزافشین مظفری از استان کرمانشاه با ۱۳۵ متر پرتاب به عنوان قهرمانی شاخه کستینگ  دست یافت و کاوه اردلان نژاد از استان کردستان نیز با ۱۲۲/۷۲ متر در جایگاه دوم قرار گرفت وذوالفقار رضایی از منطقه آزاد کیش نیز با پرتاب  ۱۲۲/۱۰ متری خود جایگاه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. ضمن اینکه سید برات نذری از استان اردبیل نیز با پرتاب ۱۲۰ متری خود به مقامی چهارمی این دوره از مسابقات رضایت داد.
«کستینگ» یکی از شاخه‌های رقابتی مسابقات ماهیگیری ورزشی است که ماهیگیران قدرت و مهارت خود در پرتاب قلاب ماهیگیری را نشان داده می‌دهند.
فردا مسابقات در شاخه «اسپینینگ» و در ساحل پدیده ادامه یافته و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.  
شایان ذکر است بازی‌های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» رویدادی ملی به همت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی است که تا اول تیرماه ۱۴۰۲ در مجموعه میکامال کیش برگزار خواهد شد.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.