برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین

برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین

مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین برگزار شد و حریفان کمانداران کشورمان مشخص شدند.

محمد صالح پالیزبان با امتیاز 694 در رده بیست و چهارم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف میلاد رشیدی دیگر کماندار کشورمان برود.

آرمین پاکزاد با امتیاز 693 در رده بیست و هشتم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از قزاقستان برود.

میلاد رشیدی با امتیاز 687 در رده چهل و یکم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف محمد صالح پالیزبان دیگر کماندار کشورمان برود.

محمد معدن‌دار با امتیاز 679 در رده پنجاه و نهم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف حریفی از آمریکا می‌رود.

گیسا بایبوردی با امتیاز 688 در رده پانزدهم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم باید به مصاف برنده دیدار اندونزی و کره‌جنوبی برود.

حانیه اسلامی با امتیاز 660 در رده چهل چهارم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از اندونزی برود.

بیتا عاشق‌زاده با امتیاز 656 در رده چهل و پنجم قرار گرفت و در دور نخست مسابقات حذفی باید به مصاف کمانداری از بریتانیا برود.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد و میلاد رشیدی با امتیاز 2074 در رده هشتم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم مالزی می‌رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی، بیتا عاشق‌زاده با امتیاز 2004 در رده دوازدهم ایستاد و در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم استونی می‌رود.

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان و گیسا بایبوردی با امتیاز 1382 در رده دهم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.