برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان؛ تیم ملی تکواندو پنجم خردادماه راهی باکو می شود

برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان؛ تیم ملی تکواندو پنجم خردادماه راهی باکو می شود
تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان بامداد جمعه پنجم خرداد ماه تهران را به مقصد «باکو» پایتخت جمهوری آذربایجان ترک خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی باکو 2023، به میزبانی کشور «جمهوری آذربایجان» با حضور 941 تکواندوکار از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.
 
به همین منظور تیم ملی تکواندو کشورمان ساعت 1:40 بامداد روز جمعه پنجم خرداد ماه تهران را ابتدا به مقصد استانبول و سپس باکو ترک خواهند کرد. 
 
در این رویداد مهدی حاجی موسائی، علیرضا حسین پور، فرزان عاشورزاده، دانیال بزرگی،  میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، آرین سلیمی و علیرضا نادعلیان در گروه آقایان، سعیده نصیری، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل در گروه بانوان به روی شیاپ چانگ می روند.
 
هدایت تیم ملی در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو است و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می کند.  مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی تیم ملی بانوان در این سفر حضور دارند. همچنین  افشین رهبری هم به عنوان پزشک، تیم ملی را در این دوره از مسابقات همراهی می کند. 
 
گفتنی است :در پایان رقابت های قهرمانی جهان، در کنار سایر تکواندوکارانی که جواز حضور در گرندپری رم را تصاحب کرده اند؛ مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، علیرضا نادعلیان، ناهید کیانی، نرگس میرنورالهی و غزل سلطانی به همراه کادر فنی جهت حضور در این رویداد از باکو راهی رم خواهند شد. 
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.