جهت هماهنگی بیشتر برای اعزام به بازیهای آسیایی زمستانی؛سفر نمایندگان فدراسیون ایران به چهل و هفتمین کنگره جهانی اسکی

جهت هماهنگی بیشتر برای اعزام به بازیهای آسیایی زمستانی؛سفر نمایندگان فدراسیون ایران به چهل و هفتمین کنگره جهانی اسکی
مسئولان فدراسیون اسکی ایران برای حضور در چهل و هفتمین کنگره جهانی اسکی ،فردا عازم آنتالیا محل برگزاری نشست فوق خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کنگره جهانی فوق از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و دو روز به طول می انجامد که در خصوص برنامه های فدراسیون جهانی و فعالیت های کمیته های مختلف آن مباحثی مطرح خواهد شد.
همچنین در حاشیه این کنگره، هماهنگی هایی برای اعزام کاروان ورزشی کشورمان با مسئولان برگزاری هفتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی که بهمن ماه سالجاری به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد صورت خواهد گرفت.
در این سفر عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی، روشن پور نائب رئیس ،سولقانی دبیر، بهرام ساوه شمشکی مسئول امور بین الملل، خانم ساوه شمشکی عضو کمیته بانوان فدراسیون جهانی و دکتر طاهری و دکتر طاووسی عضو کمیته پزشکی  فدراسیون جهانی نمایندگان ایران در نشست فوق می باشند.
شایان ذکر است: تیم ملی اسکی آلپاین کشورمان که زیر نظر ایوانف گرباسگی تمرینات خود را در پیست توچال ادامه می دهد ظهر دیروز تمرینات خود را تعطیل کرده تا بعد از استراحتی کوتاه بار دیگر اردوی آماده سازی خود را برای  شرکت در بازیهای آسیایی قزاقستان که اوائل بهمن ماه در آلماتی برگزار می شود از سر گیرد.
۸ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.