میرعمادیان: انتقاد باید سازنده باشد

میرعمادیان: انتقاد باید سازنده باشد
سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان مازندران گفت:معتقدم انتقاد از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد باید سازنده و همراه با راهکار باشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مصطفی میرعمادیان مربی سازنده مازندرانی با بیان این مطلب افزود: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با بررسی تمامی شرایط به این نتیجه رسیده است که مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی و بازیهایی آسیایی برگزار نشود که این موضوع مسلما با واکنشهایی روبرو می شود.
وی با اشاره به اینکه کشتی گیران بسیاری در اردوهای  استان مازندران نسبت به برگزار نشدن مسابقات انتخابی گله مند هستند ادامه داد: البته اگر انتقاد می کنیم انتقاد ما باید برای اعتلا و پیشرفت کشتی باشد زیرا همه جامعه کشتی یک هدف واحد را دنبال می کنند، اگر با بکار بردن برخی واژه های غیر ارزشی در صدد تخریب یکدیگر باشیم،  این کار منصفانه ای نیست.
میرعمادیان در ادامه با اشاره به اینکه نسبت به واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به برخی منتقدان دچار سوء برداشت شده ام اظهار داشت: پس از مطالعه مصاحبه مربی تیم ملی متوجه شدم که منظور وی افرادی بوده اند،  که بجای انتقاد اهداف شخصی را دنبال می کنند و من به شخصه برای کادر فنی تیم ملی احترام خاصی قائلم.
وی در پایان با اشاره به اینکه جای برخی کشتی گیران جوان مانند رسولی یا قربان نژاد در اردوی تیم ملی خالی است خاطر نشان کرد:معتقدم کادر فنی باید راهکاری بیاندیشد تا برخی کشتی گیران جوان و آینده دار  به نفرات حاضر در اردو اضافه شوند.

۶ خرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.