/ به منظور آشنایی با قوانین و موفقیت ورزشکاران در بازی های آسیایی گوانگژو/کتاب های قوانین رشته های قایقرانی ترجمه شد

در آستانه بازی های آسیایی گوانگژو ، جهت آشنایی بیشتر ورزشکاران با آخرین تغییر و تحولات قوانین رشته های قایقرانی 5 کتاب ترجمه و در اختیار مربیان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ آموزش صحیح ورزشکاران در مسائل مختلفی از جمله انجام درست تکنیکها، آشنایی آنها با مقررات جدید داوری و تکنیکهای روز دنیا و آشنایی با مسائل مختلف در زمینه پیشرفت و موفقیت در مسابقات مهم بین المللی از جمله مسائلی است که توجه به آن در کنار مسائل دیگر به کسب افتخارات منجر خواهد شد.


برهمین اساس بحث آموزش یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه در فدراسیون قایقرانی محسوب می شود و از آنجایی که پیشرفت ورزشکاران نیز تا اندازه زیادی به چگونگی عملکرد آنها بستگی دارد، آموزش می تواند در پروراندن اذهان و استعدادها نقش اساسی ایفا کند.

به همین خاطر آموزش از جمله اموری است که مدیران ارشد فدراسیون به جد دنبال آن هستند و در سند 10 ساله توسعه و پیشرفت قایقرانی آن را به طور خاص پیگیری می کنند.

در این راستا کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی کتابهای قوانین و مقررات رشته های بادبانی، دراگون بت، آبهای خروشان، کانو ماراتن، کانو اسلالوم و روئینگ را ترجمه کرده است . ناحیه خطر ، مربیگری درجه 2 روئینگ و برنامه ریزی تمرین روزانه در این رشته 3 کتاب دیگر ترجمه شده توسط کمیته آموزش می باشد.


نسخه متنی کتابهاب مذکور و قوانین در سایت فدراسیون جهت استفاده علاقمندان و ورزشکاران در استانها قرار گرفته است.

۵ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.