/فرنگی‌کاران نوجوان در آکادمی ملی المپیک تست دادند/ تعداد نفرات حاضر در اردو به 20 نفر رسید

/فرنگی‌کاران نوجوان در آکادمی ملی المپیک تست دادند/ تعداد نفرات حاضر در اردو به 20 نفر رسید
فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمادگی تیم کشتی نوجوانان صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک زیرنظر کارشناسان این مجموعه و همچنین مربیان تیم ملی نوجوانان تست‌های پزشکی و آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حال حاضر از 22 نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان 20 نفر در اردو حضور دارند که 2 نفر از دعوت‌شدگان با اجازه‌ی مربیان تیم ملی و بدلیل مشکلات تحصیلی خود در این مرحله از اردوها حضور پیدا نکردند.


فرنگی‌کاران تیم ملی کشتی نوجوانان که خود را برای حضور در رقابت‌های تدارکاتی جام پیروزی ترکیه آماده می‌کنند صبح امروز به همراه مربیان تیم ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک زیرنظر کارشناسان این مجموعه تست‌های آمادگی جسمانی و همچنین تست‌های پزشکی دادند.


در نوبت عصر امروز نیز فرنگی‌کاران حاضر در اردو زیرنظر مربیان خود در باشگاه ورزشی برق تهران تمرینات تخصصی کشتی خود را پیگیری می‌کنند.


گفتنی است تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با 14 نفر احتمالا 12 خردادماه از تهران عازم ترکیه خواهد شد تا در جام پیروزی این کشور شرکت کند.


در حال حاضر نیز مربیان تیم ملی در جریان تمرینات بیشتر بر روی مسائل تاکتیکی و تکنیکی کشتی‌گیران کار می‌کنند و از فردا نیز فشار تمرینات را کمتر خواهند کرد تا 14 نفر اعزامی به مسابقات با کسب آمادگی بیشتر خود را برای حضور در رقابت‌ها آماده کنند.

۵ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.