آغاز پروژه های آموزشی ورزشکار محور در شورای المپیک آسیا

آغاز پروژه های آموزشی ورزشکار محور در شورای المپیک آسیا
هدف شورای المپیک آسیا برای قرار دادن ورزشکاران در قلب جنبش المپیک با راه اندازی صندوق پروژه ورزشکار محور توسط 13 کمیته ملی المپیک مورد حمایت جدی قرار گرفته است.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  OCA، صندوق پروژه متمرکز بر ورزشکاران در سال 2022 به دستور OCA و کمیته بین المللی المپیک برای قرار دادن ورزشکاران در هسته اصلی جنبش المپیک ایجاد گردید. 13 کمیته ملی المپیک آسیایی که این صندوق را از طریق کمیته‌های ورزشکاران خود راه‌اندازی کرده‌اند عبارتند از: بنگلادش، بوتان، چین تایپه، هنگ کنگ، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، میانمار، پاکستان، عربستان سعودی، سری‌لانکا و تاجیکستان.
تونی طراف، رئیس اداره توسعه ورزشکاران و پروژه های ویژه OCA گفت: "صندوق پروژه متمرکز بر ورزشکاران برای دوره 2022-2024 راه اندازی شده است و کمیته های المپیک را قادر می سازد تا فعالیت های مختلفی را با هدف آموزش ورزشکاران، کمک به آنها برای ارتقای دانش انجام دهد. مهم است که آنها را در جنبش ورزشی شرکت دهید و نظر و نظر داشته باشید".

 

وی در این خصوص افزود: "ما معتقدیم ورزشکاران دارایی بزرگی هستند، زیرا آنها بذرهایی هستند که رشد جدیدی را در ایجاد جوامع بهتر فراهم می کنند. کمیته ورزشکاران OCA برای مشارکت دادن آنها در فرآیند تصمیم گیری سخت کوشش می کند تا کمیته های ورزشکاران در آسیا را فعال کند و از این کمیته های موجود برای اجرای فعالیت های منطقه ای برای مشارکت بیشتر ورزشکاران حمایت می نماید". بر اساس گزارش ارائه شده از سوی تونی طراف، این صندوق همچنین کمیته‌های ورزشکاران را تشویق می‌کند تا به ورزشکاران کمک کنند درباره آموزش المپیک بیشتر بیاموزند و کارگاه‌های آموزشی و سایر فعالیت‌هایی را که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند میزبانی و سازماندهی نمایند.
 
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.