/اولین بازدید کمیسیون هماهنگی IOC از ریو دو ژانیرو انجام شد/ رضایت نمایندگان IOC از اقدامات برزیلی ها

/اولین بازدید کمیسیون هماهنگی IOC از ریو دو ژانیرو  انجام شد/ رضایت نمایندگان IOC از اقدامات برزیلی ها
بازدید کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از ریو دو ژانیرو بعد از سه روز با رضایت این کمیسیون از عملکرد کمیته برگزاری به اتمام رسید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اعضای کمیسیون هماهنگی IOC اولین بازدید خود از ریودو ژانیروی برزیل بعنوان میزبان المپیک 2016 را بعد از سه روز نظارت و ارزیابی به پایان رساندند.


بر اساس این گزارش، نشست ها و بازدیدهای ویژه این کمیسیون به ریاست نوال المتوکل و با حضور نمایندگان دولت و اعضاء کمیته برگزاری المپیک 2016 برگزار شد و طی بازدید اولیه از اماکن ورزشی ، کمیته برگزاری اطلاعات مربوطه را ارائه داد.

بر اساس این گزارش، نوال المتوکل پس از سه روز بازدید از این شهر ضمن اظهار رضایت در این رابطه اظهار داشت: ریو دو ژانیرو  پروژه میزبانی را بسیار خوب آغاز کرده و هیچ زمانی را از دست نداده است . این امر بسیار حائز اهمیت است که مکان برگزاری کلیه 26 رشته اصلی المپیک مشخص شده و کارها طبق وعده های داده شده پیش می رود.

گفتنی است، مردم برزیل همگی از برگزاری این بازیها حمایت می کنند و کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از روند برنامه های انجام شده در برزیل بسیار رضایتمند است.


۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.