(گزارش کامل)با حضور علی آبادی، افشارزده و یحیی زاده/ سالن بدنسازی پیشرفته تیمهای ملی در آکادمی ملی المپیک افتتاح شد

(گزارش کامل)با حضور علی آبادی، افشارزده و یحیی زاده/ سالن بدنسازی پیشرفته تیمهای ملی در آکادمی ملی المپیک افتتاح شد
پیشرفته ترین سالن بدنسازی کشور مختص تیمهای ملی کشورمان صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین ورزشی کشورمان در محل آکادمی ملی المپیک افتتاح شد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سالن پیشرفته بدنسازی و تمرینات برتر تیمهای ملی کشورمان که از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاههای ورزشی برخوردار است صبح امروز طی مراسمی که باحضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته، افشارزاده دبیر کل،حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده رئیس کمیسیون ورزش، حمیدی رئیس آکادمی و جمعی از ملی پوشان و کادر فنی تیمهای مختلف ورزشی برگزار گردید افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم حمیدی ضمن خیر مقدم به تمامی مدعوین از تلاشهای مهندس علی آبادی و افشارزاده در تاسیس و راه اندازی این سالن تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا این سالن بتواند با برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح بهترین سرویس دهی را به ملی پوشان کشورمان ارائه دهد.


بعد از صحبتهای حمیدی، مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به فرصت محدود باقیمانده تا آغاز بازیهای آسیایی گوانگجو اظهار داشت: کمتر از شش ماه به آغاز بازیها باقی مانده و در این دوره زمانی باید تمامی امکانات لازم در اختیار تیمهای ملی قرار گیرد تا آنها بتوانند با استفاده از بهترین شرایط آماده سازی مهیای حضور در میادین پیش رو گردند.


وی در ادامه افزود: موفقیت هر ورزشکار و هر تیمی سوای از خود ورزشکار و کادر فنی موفق، نیاز به عوامل دیگری همچون تغذیه مناسب، امکانات سخت افزاری لازم، تامین شرایط روحی و روانی و دور کردن استرس و دغدغه خاطر، شرایط پزشکی ایده آل،تمرینات پیوسته و برنامه ریزی شده، ایجاد انگیزه و هدف گذاری دارد که این وظیفه کمیته المپیک بعنوان متولی آماده سازی و اعزام تیمها، سازمان و فدراسوین هاست تا این شرایط را ایجاد کنند.


علی آبادی با تاکید بر اینکه سالنهای تمرینی نیز باید مهندسی طراحی شوند اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند منکر تاثیر گذاری سالن تمرینی و محیط اردو در ملی پوشان گردد. مطمئنا هر چقدر در طراحی مهندسی سالن های تمرینی دقت شود به همان اندازه بهره وری از تمرینات بالاتر می رود. خوشبختانه سالنی که امروز افتتاح می شود به دلیل داشتن خیلی از فاکتورها شرایط مناسب روحی را برای تمرینات سنگین ملی پوشان ایجاد می نماید.


وی ادامه داد: از مدتها پیش به دنبال ایجاد چنین سالنی که در شان ملی پوشان ایران زمین باشد بودیم که خوشبختانه بحث بازیهای کشورهای اسلامی این امکان را داد تا در کنار افتتاح این سالن بتوانیم چند شهر همانند مشهذ و اصفهان و اکثر اردوهای تیمهای ملی را به دستگاههای جدید و پیشرفته تجهیز کنیم.


رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: امیدوارم اعضای تیمهای ملی کشورمان بتوانند با استفاده از این امکانات ایده آل بر قدرت بدنی و آمادگی خود افزوده و موفقتیهای بزرگی را برای کاروان اعزامی کشورمان رقم بزنند.


بعد از صحبتهای علی آبادی، سید جلال یحیی زاده افتتاح این سالن مجهز را به جامعه ورزش کشور و ملی پوشان تبریک گفت و افزود: جا دارد من نیز به نوبه خود از مسئولین کمیته و آکادمی ملی المپیک به دلیل تاسیس این مرکز پیشرفته تقدیر و تشکر کنم. باید اعتراف کنیم که ورزش در دوره حضور مهندس علی آبادی در سازمان تربیت بدنی از جنبه زیرساختی و زیربنایی جهش بزرگی داشت و کارهای فراوانی صورت گرفت که مطمئنا در رشد و گسترش و پیشرفت ورزش قهرمانی تاثیرات فراوانی گذاشته و خواهد گذاشت.


وی ادامه داد: مسئله مهمی که طی چند ماه اخیر در جامعه ورزشی مطرح می گردد بحث افزایش چند برابری بودجه است که لازم می داتم در این خصوص توضیحاتی ارائه دهم.
یحیی زاده خطاب به ورزشکاران حاضر گفت: مطئنا بسیاری از شما مسافرین بازیهای آسیایی خواهید بود که باید بدانید این افزایش بودجه و بالارفتن توجه مسئولین در تمامی رده ها به ورزش در صورتی اعمال خواهد شد که شما بتوانید توقعات را برآورده کنید. به عبارت ساده تر ایجاد تحول در بودجه و توجه به ورزش نیاز به شاخصه هایی دارد که مهمترین آن موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی پیش رو می باشد.به خاطر همین و همچنین شادی دل مردم شریف ایران از تک تک شما می خواهیم که از تمام وجود برای موفقیت و اهتزاز پرچم کشورمان تلاش کنید.


وی ادامه داد:ایران در طی سالیان گذشته با توجه به پیشرفتهای عظیم در زمینه های انرژی اتمی،تکثیر سلولهای بنیادی و قدرت امنیتی و ... به موفقیت های بزرگی دست یافته تا نام کشورمان در جهان بارها تکرار شود اما شکی نیست که موفقیتهای ورزشی و افتخار آفرینی های شما ورزشکاران بدست می آورید تاثیری به مراتب بالاتر از سایر موفقیتها دارد و می تواند جایگاه بین المللی کشورمان را در افکار عمومی دنیا ارتقایی دو چندان ببخشد.


وی در پایان گفت: یکی از فاکتورهای مثبتی که در بازیهای گوانگژو با آن روبرو هستیم حضور قدرتمند میزبان در مسابقات و کسب مدالهای طلای رقیبان اصلی همچون کره و ژاپن است که خود این موضوع شرایط را تا حدودی به نفع کاروان ایران خواهد کرد. امیدوارم با تمرینات مستمر و خوب شما عزیزان و همچنین همدلی مسئولین کمیته ملی المپیک و سازمان بتوانیم کاروانی آماده وقدرتمند را راهی بازیهای 2010 نماییم.


در پایان مراسم افتتاحیه نیز بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک از تلاش تمامی مسئولین و حمایتهای سازمان تربیت بدنی  بخصوص دکتر سعید لو تقدیر و تشکر کرد و گفت: از 8 آبان 87 که انتخابات برگزار شد جلسات منظم هیات اجرایی را با هدف موفقیت در گوانگژو آغاز کردیم و خوشبختانه باید اعلام کنم که شصتمین جلسه هیات اجرایی نیز هفته گذشته با بررسی وضعیت تیمهای ملی و برنامه های آماده سازی تیمها برای موفقیت در گوانگژو برگزار شد.


وی ادامه داد: تمام تلاشمان را بکار بسته ایم تا بهترین امکانات و شرایط در اختیار ملی پوشان و اردونشینان قرار گیرد که تاسیس این سالن پیشرفته و مجهز هم جزئی از همین برنامه ها بود.این سالن که با تکنولوژی روز دنیا تجهیز شده در اختیار ملی پوشان قرار می گیرد و متخصصین و مربیان آکادمی نیز در کنار آنها خواهند بود تا بهره وری دقیق از این امکانات بدست آید.


در حال حاضر کلیه کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی در حال فعالیت شبانه روزی هستند که در همین راستا 25 ناظر و 25 روانشناس کمیته ملی المپیک روند آماده سازی و مشاوره به اردونشینان در رشته های مختلف را به دقت زیر نظر دارند، کمیته پزشکی بیش از 300 ورزشکار را مورد معاینه و تشکیل پرونده قرار داده، کمیته فرهنگی برنامه های خود را در اردوها آغاز کرده و جلسلات منظم ستاد به دقت پیگیری می شود تا کاروان کشورمان در بهترین شرایط آماده و اعزام شود.


وی در پایان گفت: تمامی فدراسیونها برنامه های آماده سازی خود را به کمیته تحویل دادند و کار در تمام رشته ها آغاز شده است. باید با کمک و حمایت مسئولان سازمان تربیت بدنی در پیاده شدن دقیق برنامه ها تلاش کنیم. در این خصوص نیز نشست های متعددی با حضور ریاست سازمان و معاونین ایشان تشکیل شده تا فدراسیونها بدانند که کلیه فعالیتهایشان رصد می شود. در هر جلسه مشترک سازمان و کمیته چند فدراسیون نیز دعوت می شوند تا مشکلات خود را مطرح و گزارشاتشان را ارائه دهند.


این سالن بعد از صحبتهای افشارزاده بدست علی آبادی و یحیی زاده افتتاح گردید و در معرض استفاده اردونشینان رشته های مختلف ورزشی قرار گرفت.

 

۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.