برگزاری سومین جلسه آموزشی مدیریت و رهبری در ورزش زنان

برگزاری سومین جلسه آموزشی مدیریت و رهبری در ورزش زنان

سومین جلسه آموزشی مدیریت و رهبری در ورزش زنان ( جانشین پروری) با حضور سرکار خانم دکتر مهین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس کمیسیون زنان و ورزش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای برنامه دکتر فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک بر نکاتی درخصوص نیازهای آموزشی مربیان تیم های ملی اشاره و تاکید نمودند با تغییر و تحولات هر دوره زمانی، نیاز به آموزش نکات جدید و ارتقا دانش برای مربیان در رویارویی با ورزشکاران را بهمراه دارد.
کمیته بین المللی المپیک در حال حاضر ، توجه به حفاظت از ورزشکاران ، توجه به آسیب های فضای مجازی و راهکارهای مناسب برای آموزش ورزشکاران با توجه به ورزش پایه برای کودکان و نوجوانان و بسیاری موارد دیگر را در دستور کار خود قرار داد.
محیط زیست و ارتباط ورزش با محیط زیست نیز از جمله موارد مورد توجه در توسعه پایدار است که اولین سخنرانی سومین جلسه آموزشی دکتر هومن بهمن پور پیرامون آن به ذکر نکاتی پرداختند و نقش مربیان در توسه پایدار از طریق ورزش را بیان نمودند.
نقش فرهنگ در ورزش  نیز از سوی دکتر عباسعلی گائینی مورد بررسی قرار گرفت و در پایان به سوالات شرکت کنندگان نیز پاسخ داده شد.
در نوبت دوم جلسه آموزشی ، روز یکشنبه دکتر رضا قراخانلو و دکتر ناهید کریمی مشترکا، بحث حفاظت از ورزشکاران و توصیه های IOC و اقدامات کمیته ملی المپیک در این خصوص را مورد بررسی قرار دادند.
آخرین موضوع مورد بررسی سومین جلسه آموزشی جانشین پروری، دستور کار IOCدر حوزه عدالت جنسیتی و توجه به تاریخچه جنبش المپیک، سیر تکاملی حضور زنان در جنبش المپیک بود که از طریق دکتر فریبا محمدیان و خانم مریم جعفری دو سخنران بعدی مورد بحث و تبادل نظر با شرکت کنندگان قرار گرفت و در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ لازم ارائه گردید.

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.