رئیس کمیته داوران کاراته:ملی پوشان اعزامی به تایلند بخوبی با قوانین جدید آشنایی پیدا کرده اند

رئیس کمیته داوران کاراته:ملی پوشان اعزامی به تایلند بخوبی با قوانین جدید آشنایی پیدا کرده اند
قوانین جدید داوری کاراته را باردیگر برای ملی پوشان اعزامی به تایلند یاداوری می کنیم تا بهنگام مبارزه با حریفان آسیایی خود با مشکل مواجه نشوند.

محمد علی مردانی، رئیس کمیته داوران کاراته با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:البته در گذشته به ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی کاراته آخرین قوانین داوری آموزش داده شده است اما بار دیگر در آخرین مرحله انتخابی درون اردویی که اکثر ملی پوشان حضور دارند بازهم قوانین جدید را آموزش خواهیم داد.
وی ادامه داد:توصیه من به کاراته کاران اینست که بهنگام مسابقه به هیچ وجه  با داور مقابله نکنند چرا که داور بر اساس عدالت و با توجه به قوانین موجود قضاوت کرده و برایش فرقی نمی کند چه کسی برنده می شود فقط باید یک کاراته کا به قوانین اشراف داشته باشد تا مشغولیت ذهنی برای او به وجود نیاید.
مردانی که  خود بنا به دعوت کنفدراسیون آسیا به بازی های رزمی تایلند اعزام می شود در پایان تصریح کرد:کاراته کاران اعزامی به مسابقات رزمی تایلند به اندازه کافی با قواین جدید آشنایی دارند اما باز هم با برگزاری دوره های آموزشی متعدد آنها را با قوانین جدید آشناتر می کنیم بخصوص که رقابت های درون اردویی هم با قوانین جدید برگزار می شود.

۲ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.