رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا /ایران به مقام قهرمان رسید / والیبالیست های نوجوان کشورمان المپیکی شدند

رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا /ایران به مقام قهرمان رسید / والیبالیست های نوجوان کشورمان المپیکی شدند
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان توانست رد دیدار فینال هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر 2 تیم قدرتمند چین را شکست داده و ضمن کسب عنوان قهرمانی؛ جواز حضور در المپیک نوجوانان را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در پایان رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا تیم ملی کشورمان عصر روز گذشته به مصاف تیم چین رفت که در پایان با نتایج 25-17، 26-28، 28-26، 22-25 و 15 بر 7 و با حساب 3 بر 2 رقیب سرسخت خود یعنی چین را از پیش رو بردارد و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.


روز گذشته در دور پایانی رقابت‌ها سه دیدار دیگر نیز انجام شد که تیم‌های کره و هند برای کسب عنوان سومی و چهارمی به مصاف یکدیگر رفتند. در پایان این دیدار تیم کره‌جنوبی با نتیجه 3 بر یک تیم هندوستان را شکست داد تا روی سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار گیرد. تیم ژاپن در پایان دیدار امروز خود مقابل چین تایپه نیز توانست با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود عبور کرده و به مقام پنجمی این دوره از مسابقات دست پیدا کند. تایلند نیز 3 بر صفر سریلانکا را شکست داد تا در جایگاه هفتمی قرار گیرد.


بدین ترتیب در پایان این دوره از مسابقات تیم‌های ایران، چین، کره، هند، ژاپن، چین تایپه، تایلند و سریلانکا عناوین اول تا هشتم را به خود اختصاص دادند.


گفتنی است، تیم کشورمان موفق شد با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در نخستین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان سنگاپور را نیز به دست آورد.
 

 

۱ خرداد ۱۳۸۹ ۰۷:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.