سومین نشست کمیسیون ورزشکاران در محل ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک برگزار شد

سومین نشست کمیسیون ورزشکاران در محل ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک برگزار شد
در سومین نشست کمیسیون ورزشکاران مطالب مورد نظر برای نشریه کمیسیون ورزشکاران که با همکاری روابط عمومی کمیته ملی المپیک انتشار می یابد مورد بررسی قرار گرفت.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سومین جلسه کمیسیون ورزشکاران در سال جاری   روز  پنجشنبه  گذشته در محل ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
در این نشست با توجه به نظر مساعد دبیر کل کمیته ملی المپیک در رابطه با انتشار نشریه کمیسیون ورزشکاران با همکاری روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مطالب مورد نظر در این نشریه مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه با توجه به طرح ورود دوچرخه سواران نروژی به ایران در ماه جاری و برگزاری مراسم همگانی  " دو " روز المپیک ( که هر ساله در تمامی کشورهای دنیا به مناسبت تاسیس کمیته بین المللی المپیک مراسم دوی همگانی با حضور تمامی اقشار جامعه برگزار می شود) و همچنین طی مسیر دوچرخه سواران ایرانی از موزه المپیک ایران تا موزه المپیک لوزان و برنامه های اجرایی در نظر گرفته شده ، توسط کوپاهی دبیر کمیسیون مطرح شد.
بر اساس این گزارش، با در نظر گرفتن نیاز به روابط بین الملل و شناساندن فرهنگ غنی ایران و قهرمانان ایرانی در صورت تصویب، یک  سمینار بین المللی در سطح آسیا در ایران برگزار خواهد شد.
همچنین بوجود آمدن مشکلات و ناهماهنگی هایی در ورود قهرمانان و اعضاء کمیسیون به داخل مجموعه ورزشی انقلاب و بررسی عملکرد صندوق حمایت از قهرمانان از جمله مواردی است که مقرر شد گزارشی در این رابطه به دبیر کل کمیته ملی المپیک ارائه شود.
این کمیسیون به ریاست هادی ساعی و با حضور حسین کوپاهی (دبیر)، حامد رضا خانی، محسن رضوانی، امرالله دهقانی، مهران احدی، پروانه تهرانی، لیلا ابراهیمی و آزاده گیلانی برگزار می گردد.

 

۲ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.