افتتاح کلاس بین‌المللی مربیگری وزنه‌برداری در آکادمی ملی المپیک

افتتاح کلاس بین‌المللی مربیگری وزنه‌برداری در آکادمی ملی المپیک
مراسم افتتاح کلاس بین‌المللی مربیگری وزنه‌برداری (همبستگی المپیک) صبح امروز با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته آموزش کمیته ملی المپیک کشورمان که جهت بالا بردن سطح آگاهی و دانش مربیان در رشته های مختلف ورزشی اقدام به برپایی کلاسها ، دوره ها و نشر کتاب و بروشورهای آموزشی می نماید این بار با دعوت از آندراس زابو مدرس بین‌المللی وزنه برداری ، یک دوره کلاس بین المللی مربیگری وزنه برداری(همبستگی المپیک) را در محل آکادمی ملی المپیک برگزار کرده است.


این کلاس که با حضور 40 مربی از سراسر کشور برپا شده صبح امروز با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان رسما افتتاح شد و آغاز بکار کرد.

در ابتدای این مراسم افشارزاده با اشاره به اهمیت بحث آموزش و به روز کردن اطلاعات مربیان کشورمان اظهار داشت: در مدتی که خودم مسئولین فدراسیون وزنه برداری را بر عهده داشتم بیشترین کلاسهای آموزشی در بحث داوری، مربیگیری، تغذیه ، روانشناسی و ..  برگزار شد که امیدوارم این روال با حمایت کمیته ملی المپیک ادامه داشته باشد.


وی ادامه داد: علم و تکنولوژی بخصوص در بحث ورزش هر روز در حال پیشرفت و رشد است که باید علم و دانش مربیان ما نیز همپای آن رشد داشته باشد تا بتوانیم با بکار بستن آن و استفاده از توان و پتانسیل موجود در ورزش کشورمان زمینه موفقیت و پیروزی های ملی پوشانمان را مهیا سازیم.


وی در پایان گفت: کمیته ملی المپیک کلاسهای همبستگی المپیک را در کلیه رشته های ورزشی برپا می کند تا با دعوت از برترین مربیان و مدرسین بین المللی بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به مربیان سازنده و زحمت کش کشور ارائه داده باشیم.
 

 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.