افشارزاده: برای هر گونه تعامل و همکاری با کادر فنی تیم ملی امید آماده ایم/ پیش از این نیز به تمام تعهدات خودعمل کردیم

افشارزاده:  برای هر گونه تعامل و همکاری با کادر فنی تیم ملی امید آماده ایم/ پیش از این نیز به تمام تعهدات خودعمل کردیم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: هیچ اختلافی با پیروانی ندارم و تنها تاکیدم این بوده و است که باید کادری کامل و قوی در اختیار او باشد تا تیم امید بتواند به آرزوی چهل ساله خود دست یابد.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود:همانطور که بارها اعلام کرده ام، موفقیت فوتبال در بازیهای آسیایی گوانگجو و صعود به بازیهای المپیک 2012 لندن یکی از بزرگترین آرزوهای مردم و مسئولین کشورمان است که برای رسیدن به آن باید تمامی مقدمات فراهم گردد. داشتن کادری قوی و منسجم و همچنین همکاری باشگاهها مهمترین لازمه این هدف است که همیشه روی آن تاکید داشته و دارم.


وی ادامه داد: تنها تاکیدم این بوده ، است و خواهد بود که  باید کادری کامل و قوی در اختیار و کنار پیروانی باشد تا تیم امید بتواند به آرزوی چهل ساله خود دست یابد. کمیته ملی المپیک بنا بر وظیفه اصلی خود از تیم ملی فوتبال امید و کادر فنی این تیم حمایت خواهد کرد و شک نکنید که اگر سازمان، کمیته و فدراسیون دوشادوش یکدیگر حمایت و فعالیت کنند رسیدن به اهداف تعیین شده ، هر چند دیر شده اما کار سختی نخواهد بود.


افشارزاده یاد آرو شد: اعتقاد داشته و دارم برای موفقیت باید از تمامی ظرفیت و پتانسیل استفاده نمود که بکار گیری دانش و علم روز دنیا و متخصصین علم تمرین، تغذیه، روانشناسی و فیزیوتراپی و ماساژ از جمله آنهاست. یعنی باید در کنار کادر داخلی بتوانیم این ظرفیت ها را نیز بکار بگیریم تا نیل به هدف محکتر و منطقی تر صورت گیرد.


وی در پایان گفت: بودجه مربوط به تک تک فدراسیونها در سالجاری که مختص بازیهای آسیایی گوانجو می باشد مشخص شده و مطمئنا به محض وصول در اختیار فدراسیونها قرار می گیرد تا بتوانند برنامه های آماده سازی تیمهای خود را قدرتمند تر از پیش پی بگیرند.


۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.